Dus de Octopus, leuke naam door Kees bedacht, maar jullie mogen zeggen of ik dat zo laat, want acht woofs is denk ik wel een beetje overdreven. Het is overigens vrij simpel in mijn ontwerp te realiseren zoals jullie op de tekening zullen kunnen zien. Linker aanzicht 4 x W170S, 4 x SPH135KEP en 1 x MHT 12 ribbon.
Ik hou het maar op één basmid, is goedkoper en gaat het zeker doen met de rest. Er zijn twee basjes onderweg die ik van Apax heb overgenomen, dan moet ik nog twee spoelen van 12mH hebben.
Het ontwerp is klaar, behalve dat ik nog een beetje zit met waar ik de uitgang van de line zal hebben. Ik denk aan de voorkant van die schuine zijpanelen. Lijkt me mooier dan in het front. Twee sleuven of zo.
Ik moet nog even een zaagproef doen met m'n circelzaak van wege 20* verstek zagen en dan kan ik een zaagplan maken. Het idee om de zaagmachine in de workmate te klemmen gaat dus niet op. Dacht ff een slimme zaagtafel te maken, maar de uit/aan knop moet een vingertje zien en dan hou ik er nog maar vijf over voor het werk. Maar ik heb alweer een andere oplossing bedacht.
Dus wordt vervolgd zo tussen tuin en behang door