Oke, een stapje verder weer. Ik heb van Jeroen een mooi schema gekregen voor de voeding:
De voeding zou ik op een prikplaat moeten monteren, aangezien ik zelf niet kan etsen.
De volgende componenten ga ik per kanaal gebruiken om de voeding(en) werkend te krijgen:
- 1x Velleman ringkern trafo, 160VA, sec. 32V.
- 2x Panasonic ECA1JAM102X, 10.000uF, 63V
- 4x Philips BYV79E-200 diodes (volgens Farnell niet meer gefabriceerd?)
- en nog wat andere kleine onderdeeltjes....
Nu heb ik hier een paar vragen over:
De Panasonic CAPS zijn úber cheap, maar doet dat praktisch af aan de geluidskwaliteit? Ik heb namelijk maar 350 Euro te besteden aan dit proef project, maar ik wil niet al te veel afbreuk doen aan de kwaliteit van de modules.
Ik had begrepen dat de UcD modules al gauw beperkt worden door de aangesloten trafo's. Is 160VA dan niet een beetje krap?
Kan ik in plaats van de diodes ook een enkele grote brugcel gebruiken?
Sorry voor de beginnersvragen. Ben me net een beetje aan het verdiepen in elektronica
