Er zouden natuurlijk ook wat nadelen aan kunnen zitten. Zo wordt bijvoorbeeld de laadtijd van een pagina verhoogd. dat is vervelend in een topic met veel en grote foto's. Mensen met een tragere verbinding hebben dan wat langere wachttijd voordat ze de gehele pagina kunnen bekijken.
Er zullen vast nog wel meer voors en tegens zijn. We horen ze graag, alsmede reacties in het algemeen vwb de uitbreiding van de reply's per pagina.
Om het wat overzichtelijk voor ons te houden kun je stemmen op de poll. We zullen tot de laatste dag van februari dit expiriment doen, tot die tijd kunnen jullie stemmen (oftewel stem niet te vroeg, misschien verander je van mening gedurende de weken)
Met vriendelijke groeten,
jullie trouwhartige mods
