Uitbreiding reactie's per pagina POLL

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie

Wat vind je van de uitbreiding van het aantal reply's per pagina?

Goede zaak, dat mag zo blijven, 25 reply's is precies oké
15
44%
Slechte zaak, snel terug naar zoals het was, 15 reply's is meer dan genoeg
6
18%
Kan beter, 30 reply's of meer komt meer in de buurt
7
21%
Tussenweg heeft mijn voorkeur, 20 reply's is the way
5
15%
Wat mij betreft mag het zelfs wat minder, 10 reply's is voor mij het prettigste
1
3%
 
Totaal aantal stemmen: 34

Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Uitbreiding reactie's per pagina POLL

Bericht door Wowly »

De mods hebben besloten een aantal weken het aantal reply's per pagina te verhogen van 15 naar 25. Dit om te kijken of het forum wat makkelijker wordt om te lezen zonder voortdurend naar een volgende pagina te moeten stappen (beter overzicht en wat tijdwinst).

Er zouden natuurlijk ook wat nadelen aan kunnen zitten. Zo wordt bijvoorbeeld de laadtijd van een pagina verhoogd. dat is vervelend in een topic met veel en grote foto's. Mensen met een tragere verbinding hebben dan wat langere wachttijd voordat ze de gehele pagina kunnen bekijken.

Er zullen vast nog wel meer voors en tegens zijn. We horen ze graag, alsmede reacties in het algemeen vwb de uitbreiding van de reply's per pagina.

Om het wat overzichtelijk voor ons te houden kun je stemmen op de poll. We zullen tot de laatste dag van februari dit expiriment doen, tot die tijd kunnen jullie stemmen (oftewel stem niet te vroeg, misschien verander je van mening gedurende de weken)

Met vriendelijke groeten,

jullie trouwhartige mods :wink:
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11058
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Bericht door richard »

15 is wat mij betreft genoeg (waar kan ik stemmen?).
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

In de poll hierbovenaan de pagina
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Bericht door Marp »

Wat mij betreft idemdito, anders worden het zulke lappen tekst om door te lezen als je iets terug zoekt... of als je zoekt waar je bent gebleven, wanneer ongelezen berichten niet meer als ongelezen worden aangemerkt.

Daarnaast probeer ik bij erg lange topics (vooral degenen die op een chat lijken) vaak te onthouden op welke pagina's iets interessants stond. Soms is dat nog behoorlijk zoeken, en met gewijzigde pagina's helemaal. Ook kloppen dan verwijzingen naar pagina's niet meer.

Dat mijn 20megabit-verbinding al de hele maand geregeld op 18 kByte/s zit (upload zelfs 6.4 kByte/s), zal ik maar niet meerekenen. :cry:
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Bericht door Marp »

Het forum schreef:
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Gebruikersavatar
Martijn H
Berichten: 3210
Lid geworden op: di 22 nov 2005, 14:08
Locatie: Amsterdam

Bericht door Martijn H »

Marp schreef:
Het forum schreef:
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag reacties plaatsen
Je mag je berichten bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls
You can attach files in this forum
You can download files in this forum


Grappig, we worden geboycot! :lol: Ik vind het huidige aantal wel best!
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

probeer t nu nog eens
Gebruikersavatar
Martijn H
Berichten: 3210
Lid geworden op: di 22 nov 2005, 14:08
Locatie: Amsterdam

Bericht door Martijn H »

Henkjan schreef:
probeer t nu nog eens
Yess! dankje!
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Bericht door Marp »

Het communistische trekje is verwenen: we mogen mee stemmen! :lol: :wink:
Gebruikersavatar
richard
Berichten: 11058
Lid geworden op: wo 17 nov 2004, 23:26
Locatie: Een aanzienlijk dorp

Bericht door richard »

Marp schreef:
Het communistische trekje is verwenen: we mogen mee stemmen! :lol: :wink:
Ja, en er zijn zelfs meerdere keuzemogelijkheden!
JuuL
Berichten: 2616
Lid geworden op: za 12 mar 2005, 16:38

Bericht door JuuL »

Mag ik hieraan toevoegen dat een limiet op het aantal paginas per topic ook best handig kan zijn!
Bijv 20 paginas per topic maximaal en daarna een deel 2. Want anders blijf je aan het klikken bij bijv een topic van 40 pagina's.

ps 15 replies per pagina lijkt mij OK :)
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36743
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Bericht door Pjotr »

JuuL schreef:
Mag ik hieraan toevoegen dat een limiet op het aantal paginas per topic ook best handig kan zijn!
Bijv 20 paginas per topic maximaal en daarna een deel 2. Want anders blijf je aan het klikken bij bijv een topic van 40 pagina's.
Wordt het alleen maar onoverzichtelijker van als het om het zelfde onderwerp gaat. Bovendien is er een voorziening die je naar het laatste bericht brengt.

Beter is om als er een nieuw onderwerp onstaat naar aanleiding van een draad daarvoor dan een nieuwe draad te beginnen. Nu komt het wel eens voor dat een draad van onderwerp verandert. Maar erg vind ik dat nou ook weer niet.
15 replies per pagina lijkt mij OK :)
Idem ;)
JuuL
Berichten: 2616
Lid geworden op: za 12 mar 2005, 16:38

Bericht door JuuL »

Pjotr schreef:
JuuL schreef:
Mag ik hieraan toevoegen dat een limiet op het aantal paginas per topic ook best handig kan zijn!
Bijv 20 paginas per topic maximaal en daarna een deel 2. Want anders blijf je aan het klikken bij bijv een topic van 40 pagina's.
Wordt het alleen maar onoverzichtelijker van als het om het zelfde onderwerp gaat. Bovendien is er een voorziening die je naar het laatste bericht brengt.
Maar bij topics van bijv 40 paginas blijf je aan het klikken als je bijv naar pagina 20 wilt.
Op http://www.circuitsonline.net/forum/active wordt het opgelost dmv verschillende delen, dit werkt prima.
Ik lig hier uiteraard niet wakker van, een detail -voor als we het er toch over hebben- :wink:
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

blijft traag hoor van die lange pagina's, zeker bij topics met veel imagehekje gehoste plaatjes, duurde net bijna een halve minuut voor een topic geladen was.... en dat ligt niet aan m'n verbinding....
Gebruikersavatar
DualdudE
Berichten: 449
Lid geworden op: vr 03 feb 2006, 0:18
Locatie: Enschede
Contacteer:

Bericht door DualdudE »

Zelf laten bepalen in profiel? Is vast wel een mod/hack voor :)
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

zou wel handig zijn idd. nu je t zegt, dat is op andere fora vaak wel zo
Gebruikersavatar
DualdudE
Berichten: 449
Lid geworden op: vr 03 feb 2006, 0:18
Locatie: Enschede
Contacteer:

Bericht door DualdudE »

Heb ff gezocht, maar so-far nog niet kunnen vinden :)
Plaats reactie

Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”