Daarbij wil ik een bas kast bouwen alá ->grote speaker. Niet exact het zelfde maar ongeveer.
Op "mijn set" staat heel mijn opbouw van de units en filtercomponenten.
Hoe kan ik dat nu het beste aanpakken? En welke laag unit kan ik dan het beste er voor gaan gebruiken? Ik zat te denken aan een Dynaudio 20W-75. Is dat wat ?
Ik wil gewoon in het laag een wat vollere klank. Het klinkt nu ook al fantastisch maar het kan altijd wel beter. En ik heb systemen gehoord die heel mooi klinken.
momenteel dus:
hoog: D-260 esotec
laag: 17W-75LQ - 08
SCHEIDINGSFILTER

Filter componenten:
LS1 ... Dynaudio 17 W-75LQ
LS2 ... Dynaudio Esotec D-260
L1 ... 1,8 mH , 1,4 mm
L2, L3. 0,56 mH 0,7 mm
C1... 10 mF/35 V. bipolair MKT.
C2... 6.8 mF MKP
C3,C5... 15 mF MKT
C4,C6... 3.3 mF MKP
C7 ... 1 mF MKT (Esotec D260)
R1 .. 10 ohm / 5 w.
R2.. 1.8 (2.2) ohm /5 w. ( Esotec D260)
R3 .. 15 ohm / 5 w.
R4.. 6.8 ohm /5 w. (Esotec D-260)




