Ik heb nu een SR5200, maar die wil ik ooit eens vervangen voor wat veel beters (ucdtje dan maar
Toch vind ik films kijken in surround wel wat hebben, maar hecht meer waarde aan stereo muziek.
Hiervoor wil ik dus mijn fronts aansturen met ucd oid en de rest met wat anders leuks (gainclone oid). Lijkt me prima zat.
Nu zou ik mijn SR5200 als pre-amp kunnen gebruiken, maar dat lijkt me verre van mooi.
Dus ben ik aan het kijken voor een leuke surround pre-amp processor (of hoe je het ook wilt noemen, jullie snappen wat ik bedoel )
eerst viel mijn oog op een aan rotels, maar dat is me vies tegengevallen. De Sn ratio is vaak heel slecht en lees niet al te goede recensies.
Dus mijn vraag aan jullie is, of er meerdere ,leuke ,enigszins betaalbare surround pre-amps zijn. (betaalbaar is onder de 600 euro ofzo ? )
Er speelt ook nog een plan in mijn hoofd om mijn fronts als het kan direct aan te sturen op mijn cd-speler oid. Hiermee bedoel ik om de surround pre-amp te by-passen, en dus een betere pre-amp te gebruiken voor stereo.