Ontwerp gezocht voor 31cm speaker
Moderator: Beheerdersteam
-
Tha_slughy
Ontwerp gezocht voor 31cm speaker
Beste,
Vermits ik nog compleet onwetend ben op gebied van kasten bouwen kunnen jullie misschien helpen. Ik ben op zoek naar een ontwerpje voor een 31cm speaker (binnendiameter 28cm). Kennen jullie iets dat aan mijn noden kan voldoen?
mvg,
Vermits ik nog compleet onwetend ben op gebied van kasten bouwen kunnen jullie misschien helpen. Ik ben op zoek naar een ontwerpje voor een 31cm speaker (binnendiameter 28cm). Kennen jullie iets dat aan mijn noden kan voldoen?
mvg,
-
Tha_slughy
- voodooless
- Contacteer:
-
Tha_slughy
welke info hebben jullie nodig? <--n00b
dit is hem in ieder geval:
http://www.sonozenith.com/vitrine/hp_so ... 12sono.htm
dit is hem in ieder geval:
http://www.sonozenith.com/vitrine/hp_so ... 12sono.htm
Laatst gewijzigd door Tha_slughy op do 01 feb 2007, 14:43, 1 keer totaal gewijzigd.
- voodooless
- Contacteer:
-
Tha_slughy
- voodooless
- Contacteer:
Niet nodig, de frontpage heeft daar info over: http://www.zelfbouwaudio.nl/index.php?o ... 3&Itemid=2 
over die sphinx:
Ik denk dat ik de T&S parameters van die woofer ergens eens gepost heb in een bylage.
Met de zoekfunctie is die wel te vinden denk ik.
edit: ik heb zelf gekeken en de benodigde parameters zoals Qts en Qms en nog een paar andere staan er niet by. Op Vlak van gegevens verkrijgen vind ik sphinx niet zo een goede keuze.
Ik denk dat ik de T&S parameters van die woofer ergens eens gepost heb in een bylage.
Met de zoekfunctie is die wel te vinden denk ik.
edit: ik heb zelf gekeken en de benodigde parameters zoals Qts en Qms en nog een paar andere staan er niet by. Op Vlak van gegevens verkrijgen vind ik sphinx niet zo een goede keuze.
-
Tha_slughy
U heeft ongetwijfeld gelijk, maar ik heb de speaker al en zal er ook mee verder moeten. Zijn er waarden die U wel gevonden heeft in Uw referenties?
Het alternatief nml. is gewoon een kast bijeenrapen en er het beste maar van hopen, in dat principe kan ik mij echter niet terugvinden... ik doe het liever 1 maal goed.
Het alternatief nml. is gewoon een kast bijeenrapen en er het beste maar van hopen, in dat principe kan ik mij echter niet terugvinden... ik doe het liever 1 maal goed.
- Geenius
- ZA-sponsor: Humble Homemade Hifi
- Contacteer:
Of je laat hem gewoon doormeten bij Speaker&Co of Speakerland......Tha_slughy schreef:U heeft ongetwijfeld gelijk, maar ik heb de speaker al en zal er ook mee verder moeten. Zijn er waarden die U wel gevonden heeft in Uw referenties?
-
Tha_slughy
-
Tha_slughy
- audiomanics
- Contacteer:
Durf nou eens een uitdaging aan, man... zit je over twintig jaar nog bij te genieten.. Krijg je tijdens de bouw van ons wel de nodige schouderklopjes.. als je foto's post tenminste..Tha_slughy schreef:hmm wordt allemaal nogal ingewikkeld, tl-layouts ?
Weet je wat moeilijk is? ... je vriendin overtuigen dat 't het mooiste is dat bestaat.. een kwestie van diplomatiek en overtuigingskracht... (heb ik dat nu??
Kees
-
Tha_slughy