Herstel fouten
Moderator: Beheerdersteam
Herstel fouten
Ik weet dat je eerst goed moet lezen voordat je een post plaatst, maar als je na het posten van je bericht nog een aantal spelfoutjes ontdekt, moet je toch nog vrij lang wachten voordat je de gelegenheid hebt de foutjes te herstellen.
- voodooless
- Berichten: 4775
- Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
- Locatie: Arnhem
- Contacteer:
Zie hier: viewtopic.php?p=63677#63677
Wbt spelfoutjes, je kunt altijd eerst op "voorbeeld" klikken en het nog even doorlezen voordat je op "ok" klikt. Scheelt vaak een hoop typo's
Wbt spelfoutjes, je kunt altijd eerst op "voorbeeld" klikken en het nog even doorlezen voordat je op "ok" klikt. Scheelt vaak een hoop typo's
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
- voodooless
- Berichten: 4775
- Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
- Locatie: Arnhem
- Contacteer:
't blijft supper irritant, ook al dient het een doel 
Kunnen we het niet zo maken dat de mensen met meer dan... zeg 500 posts... die delay niet meer hebben?
Kunnen we het niet zo maken dat de mensen met meer dan... zeg 500 posts... die delay niet meer hebben?
Laatst gewijzigd door voodooless op vr 19 jan 2007, 16:31, 1 keer totaal gewijzigd.
- voodooless
- Berichten: 4775
- Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
- Locatie: Arnhem
- Contacteer:
DuhWowly schreef:Ik denk dat een en ander te maken heeft met de spammers, dat ze geen enorme spam-golf op het forum gooien.
Daarom zeg ik ook: doe die maatregel alleen voor users met minder dan 500 posts. Geen spammer zal de kans krijgen om 500 posts te doen zonder opgemerkt te worden.
Moet op zich een simpele fix zijn lijkt me. 100 posts is ook al prima denk ik.
- voodooless
- Berichten: 4775
- Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
- Locatie: Arnhem
- Contacteer:
Wat is precies het probleem met je post reviewen voordat je hem definitief stuurt?
Nu ben je ahw. gedwongen alles nog eens over te lezen en eventueel te heroverwegen, of het risico te lopen dat je post met spellingsfouten en weetikwat gelezen wordt (omdat je het geduld niet hebt om te wachten op die 2 minuten vertraging).
Prima zo, toch?
Nu ben je ahw. gedwongen alles nog eens over te lezen en eventueel te heroverwegen, of het risico te lopen dat je post met spellingsfouten en weetikwat gelezen wordt (omdat je het geduld niet hebt om te wachten op die 2 minuten vertraging).
Prima zo, toch?
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
In een vacuum wordt alles wat je er in stopt met grote kracht uitgezogen.. Dat zou de positieve benadering zijn.KT88 schreef:Ja, al heb ik af en toe wel het idee dat we in een vacuum posten.........
Kan ook zijn dat je denkraam sommigen ontstijgt... Dat heb ik met sommige J-leden.. niet te volgen voor mijn walnut-sized-brains...
Kees
