(maar natuurlijk wél in de uitvoering met het grootste oppervlak)
Volgens mij heb je best een leuke verzameling, dus voortaan weet ik aan wie ik moet denken, als ik het nog eens in mijn stomme kop haal om houten en bakelieten radio's weg te gooien.
Moderator: Beheerdersteam
