Wat vinden we van t forum....
Moderator: Beheerdersteam
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » wo 13 dec 2006, 19:44
score: 57/60
daar kunnen we dus weer 10 jaar mee vooruit.
sietse
Berichten: 4993 Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum
Bericht
door sietse » wo 13 dec 2006, 19:57
Leeuwarden
Berichten: 12769 Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden
Bericht
door Leeuwarden » wo 13 dec 2006, 20:34
Superscore! Gefeliciteerd!
indoubt
Berichten: 1352 Lid geworden op: vr 29 apr 2005, 0:17
Locatie: Sweet lake city
Bericht
door indoubt » do 14 dec 2006, 1:21
Henkjan schreef: score: 57/60
daar kunnen we dus weer 10 jaar mee vooruit.
Gefeliciteerd, ik mag volgend jaar ook weer. Alhoewel ik tegenwoordig zelden op site te vinden ben moet bij ons iedereen het hebben.
audiomanics
Berichten: 4575 Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
Locatie: Appelscha
Contacteer:
Bericht
door audiomanics » do 14 dec 2006, 7:42
met 57/60 toch weer 24/7 gecertificeerd!!!
Congrats...
Kees
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » za 16 dec 2006, 23:57
ik schreef: maar ik zal weer een schoonmaakactie houden....
zo, dda's gedaan. bviel me op dat er veel een @web.de mail adres opgeven.. die hebben dus hun zaken niet goed beveiligd tegen bots (net als @mail.ru, maar die is al gebanned)
sietse
Berichten: 4993 Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum
Bericht
door sietse » zo 17 dec 2006, 13:36
Volgens mij rollen ze de afgelopen dagen achter elkaar binnen. Zie alweer één.
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448 Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn
Bericht
door Edo » zo 17 dec 2006, 13:57
Klopt, zag afgelopen week ook twee leuke topics in "algemeen"
Eentje over pillen en een ander over ehm, iets met Anna Frank...
Had niet echt iets met luidsprekers te maken. Weg ermee.
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » zo 17 dec 2006, 14:29
sietse schreef: Volgens mij rollen ze de afgelopen dagen achter elkaar binnen. Zie alweer één.
2 ondertussen... alweer opgeruimd....
Leeuwarden
Berichten: 12769 Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden
Bericht
door Leeuwarden » zo 17 dec 2006, 14:46
Daar kan je haast een dagtaak van maken...
sphere
Berichten: 242 Lid geworden op: za 19 feb 2005, 14:54
Locatie: Leiden
Bericht
door sphere » ma 01 jan 2007, 1:29
Bart_M
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 1716 Lid geworden op: do 26 aug 2004, 7:17
Locatie: Eindhoven
Bericht
door Bart_M » ma 01 jan 2007, 9:37
Ik heb zojuist weer een post of 15 verwijderd van ene 8 of 9....
Bart_M
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 1716 Lid geworden op: do 26 aug 2004, 7:17
Locatie: Eindhoven
Bericht
door Bart_M » ma 01 jan 2007, 9:38
Grrr... nu is ene Abbas bezig...
DualdudE
Berichten: 449 Lid geworden op: vr 03 feb 2006, 0:18
Locatie: Enschede
Contacteer:
Bericht
door DualdudE » ma 01 jan 2007, 13:15
Hier o.a.
viewtopic.php?t=3260
Staat de nummerverificatie ook aan? Dat je een plaatje moet overtypen? Of zijn dit lui met tijd te veel?
dre
Berichten: 17580 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » ma 01 jan 2007, 13:44
ze hebben er zin in
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790 Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom
Bericht
door Marp » do 11 jan 2007, 16:52
Fake member gespot: 'patisirah' (reseller van domeinnamen).
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » do 11 jan 2007, 17:34
DualdudE schreef: Staat de nummerverificatie ook aan? Dat je een plaatje moet overtypen?
yep
Bart_M
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 1716 Lid geworden op: do 26 aug 2004, 7:17
Locatie: Eindhoven
Bericht
door Bart_M » vr 12 jan 2007, 12:31
En weer weg...
Sander
Voormalige hoster
Berichten: 203 Lid geworden op: za 12 mar 2005, 0:23
Locatie: Utrecht
Contacteer:
Bericht
door Sander » zo 14 jan 2007, 12:58
ik zal het forum even patchen naar de nieuwste versie.
ovni
Berichten: 1015 Lid geworden op: di 04 jan 2005, 21:25
Locatie: Lyts Kanaän
Bericht
door ovni » zo 14 jan 2007, 13:22
Onder gebruikersbeheer - banbeheer, helemaal onderaan kun je complete domeinen uitschakelen via het e-mail adres. Ik heb daar ondertussen de volgende instaan:
*@crosswinds.net
*@mailandnews.com
*@mailops.com
*@e-prick.com
*@law.com
*@magicaldesk.com
*@zig-zag.net
*@subversion-rep.info
*@ip2place.info
*@pingmyhobbit.info
Voldoet zeer goed.
Wel merk ik op dat de aanmelding altijd via tussenkomst van forumbeheerders gaat en de database direct een e-mail stuurt naar de beheerder indien er een niet bestaand e-mail adres bij aanmelding wordt gebruikt.
sphere
Berichten: 242 Lid geworden op: za 19 feb 2005, 14:54
Locatie: Leiden
Bericht
door sphere » zo 14 jan 2007, 13:28
Aanmeld Sheriff zou wel handig zijn, die gewoon alle nieuwe aanmeldingen screent, mocht de laatste patch dit niet verhelpen.
Sander
Voormalige hoster
Berichten: 203 Lid geworden op: za 12 mar 2005, 0:23
Locatie: Utrecht
Contacteer:
Bericht
door Sander » zo 14 jan 2007, 14:48
Was even iets foutgegaan met updaten, maar inmiddels werkt alles weer
forum is nu volledig up to date
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33823 Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:
Bericht
door Henkjan » zo 14 jan 2007, 22:58
Sander schreef: forum is nu volledig up to date
onze dank is groot!