Sinds deze zomer kunnen we fotos direct op de forum server plaatsen.
De meetgrafieken die ik van de concave wil tonen zijn moeilijk zichtbaar tenzij je ze openklikt.
Hoe komt dit eigenlijk.
Wordt hier een reductie toegepast?
Ik save de grafiek op de hoogst mogelijke resolutie (800 pixels breed).
Bij 72 pixels geeft dit een breedte van 28 cm, maar in het topic krijg je amper 10 cm te zien.
Is dit te beinvloeden?
Hieronder een voorbeeld.
De file is op 800 pixels breed gemaakt, 28 cm bij 72 dpi. en gesaved als jpg.
Bijkomende vraag: welk is de beste manier om de bestanden te saven. Is het belangrijk om servergeheugen te sparen en zo ja, welk zijn dan de tips daarvoor. Compressie, bestandsvorm, ...
Ed.
fotos op de forum server
Moderator: Beheerdersteam
