Niet echt DIY maar wellicht toch interessant...
Wij hebben op basis van de Hypex UCD400AD een nieuwe lijn geintroduceerd genaamd HEXACUBE. In eerste instantie is er de PA100 eindversterker en daarnaast de LS100 bijpassende "voorversterker".
Meer informatie hieromtrent is te vinden op onze site: http://www.hexateq-av.com
Mocht deze post iets te veel van commercieele aard zijn dan gelieve deze te verwijderen en even contact op te nemen.


Gr,
Richard Krol
Hexateq Audio Visual
