HEXACUBE Klasse D versterkerlijn

over het kant & Klare spul dus

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
richardkrol
Berichten: 214
Lid geworden op: zo 15 mei 2005, 12:00

HEXACUBE Klasse D versterkerlijn

Bericht door richardkrol »

Hallo allemaal,

Niet echt DIY maar wellicht toch interessant...

Wij hebben op basis van de Hypex UCD400AD een nieuwe lijn geintroduceerd genaamd HEXACUBE. In eerste instantie is er de PA100 eindversterker en daarnaast de LS100 bijpassende "voorversterker".

Meer informatie hieromtrent is te vinden op onze site: http://www.hexateq-av.com

Mocht deze post iets te veel van commercieele aard zijn dan gelieve deze te verwijderen en even contact op te nemen.

AfbeeldingAfbeelding



Gr,

Richard Krol
Hexateq Audio Visual
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Bericht door SSassen »

Schattig! Ziet er gelikt uit Richard, heb je ook foto's van 't interieur?

Met vriendelijke groet,

Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
richardkrol
Berichten: 214
Lid geworden op: zo 15 mei 2005, 12:00

Bericht door richardkrol »

Ik zal morgen even een aantal foto's schieten van het interieur en plaatsen.

Gr,

Richard Krol
Hexateq Audio Visual
richardkrol
Berichten: 214
Lid geworden op: zo 15 mei 2005, 12:00

Bericht door richardkrol »

Mochten iemand interesse hebben, even een mailje sturen naar info@hexateq-av.com en ik laat een brochure jouw kant op komen.
Gr,

Richard Krol
Hexateq Audio Visual
Gebruikersavatar
voodooless
Berichten: 4775
Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Bericht door voodooless »

Ach wat lief :)

Zij de de behuizingen ook los te krijgen?
richardkrol
Berichten: 214
Lid geworden op: zo 15 mei 2005, 12:00

Bericht door richardkrol »

Beste Christiaan,

De behuizingen zijn helaas niet los te verkrijgen - deze zijn voorbehouden voor de HEXACUBE series.

Ik sta wel versteld van bewoordingen zoals "schattig" en "lief".....dat's niet exact wat ik had verwacht :lol:
Het zijn zeer potente kassies 8)

Toch leuk om te horen.

Gr,

Richard Krol
Hexateq Audio Visual
Gebruikersavatar
voodooless
Berichten: 4775
Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Bericht door voodooless »

Tja, dat krijg je als je de wolf in schaapskleren probeert te verkopen 8)

Zo'n pre-ampje kan ik nog wel eens best interessant vinden. Ben benieuwd wat de LS150 gaat zijn..
richardkrol
Berichten: 214
Lid geworden op: zo 15 mei 2005, 12:00

Bericht door richardkrol »

Ik zal even een tipje van de sluier oplichten, de LS150 zal een gebalanceerde versie worden met display en afstandsbediening...prijs staat nog niet vast maar zal niet veel schelen met de LS100.

De LS100 is vooral een puristische VV waarbij er natuurlijk wel op wat comfort wordt ingeboet.

De LS150 is een wat gebruiksvriendelijker alternatief.

Meer dan genoeg over de LS150 8)

Binnenkort meer in ieder geval.


Gr,

Richard Krol
Hexateq Audio Visual
Gebruikersavatar
voodooless
Berichten: 4775
Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Bericht door voodooless »

Oei, je maakt het wel heel interessant zeg 8)

Ik wacht in spanning af! Dit kan me een hele berg werk sparen.
richardkrol
Berichten: 214
Lid geworden op: zo 15 mei 2005, 12:00

Bericht door richardkrol »

Zou inderdaad een mooie combo zijn met jouw huidige eindversterker ! (Dat lag wel erg voor de hand..inkoppertje)
richardkrol
Berichten: 214
Lid geworden op: zo 15 mei 2005, 12:00

Bericht door richardkrol »

Zoals beloofd even een interior "shot"

Gr,

Richard Krol
Hexateq Audio Visual
Bijlagen
INTERIOR2_LARGE.jpg
INTERIOR2_LARGE.jpg (28.82 KiB) 3533 keer bekeken
Gebruikersavatar
Sjaudio
Berichten: 312
Lid geworden op: vr 18 aug 2006, 0:03
Locatie: Venlo

Bericht door Sjaudio »

Dat ziet er verdomd goed uit zeg! Geweldige opbouw, nu vind ik ze al meteen niet meer zo lief, eerder stout 8)
Gebruikersavatar
Paul
Berichten: 1577
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 22:27
Locatie: Rotterdam

Bericht door Paul »

Ik zie dat er ook een cd speler aankomt?

DA100 = ?

PS100 = ?

Design is echt top!!!
richardkrol
Berichten: 214
Lid geworden op: zo 15 mei 2005, 12:00

Bericht door richardkrol »

Beste Paul,

We zijn volop bezig om het gamma van de HEXACUBE series verder uit te breiden.

Een CD speler zal daar ook onderdeel van gaan uitmaken, met daarnaast een externe DAC (DA-100) en externe lineaire PSU unit (PS-100).

Ik heb gezien dat je via onze site een brochureaanvraag hebt ingediend, ik zal zorgen dat deze zo spoedig mogelijk bij jou in de bus valt.

Met vriendelijke groet,

Richard Krol
Hexateq Audio Visual
richardkrol
Berichten: 214
Lid geworden op: zo 15 mei 2005, 12:00

Bericht door richardkrol »

Op 1 januari zullen we met een nieuwe site de lucht in gaan met veel verassingen. Laat je tot dan groots verassen op onze tijdelijke site: http://www.hexateq-av.com

Gr,

Richard Krol
Hexateq Audio Visual
Gebruikersavatar
Paul
Berichten: 1577
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 22:27
Locatie: Rotterdam

Bericht door Paul »

Richard,

ik wilde op de http://www.hexateq-av.com/EU/order.html zo'n aluminium knop bestellen, echter

- ten eerste word ik onaangenaam verrast door shipping costs van 15 euro

- ten tweede is de prijs aangegeven op de site 10 euro incl VAT, na invullen van het order formulier kost 'ie opeens 40,50 euro waar ook nog eens 21 % overheen komt, de knop zou ik dan voor E. 64,- thuis hebben

ik heb er toch maar vanaf gezien...
richardkrol
Berichten: 214
Lid geworden op: zo 15 mei 2005, 12:00

Bericht door richardkrol »

Oops,

Paul, dan is er een foutje geslopen in de bijbehorende prijs. Ik zal het zo meteen corrigeren.

Voor wat betreft verzendkosten, voor een enkele knop valt dat natuurlijk altijd tegen maar als ik een standaard naar zuid frankrijk moet versturen dan is 15 euro weer voor niks. Een soort compromis zullen we maar zeggen.

Omdat de artikelen en tevens de behuizingen behoorlijk van gewicht verschillen heb je dus een gigantisch scala aan verschillende verzendkosten. Op 1/1/2006 zal de vernieuwde site de lucht in gaan - ik zal dan ook rekening houden met gewicht. Bovenstaand zal dan ook niet meer het geval zijn. Tot dan helaas een compromis.

Gr,

Richard
Laatst gewijzigd door richardkrol op za 23 dec 2006, 16:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Paul
Berichten: 1577
Lid geworden op: di 21 sep 2004, 22:27
Locatie: Rotterdam

Bericht door Paul »

Yep,

daar loop ik vaker tegenaan als ik wat kleine spullen wil bestellen via i.net, niets aan te doen en gewoon per geval afwegen of het alsnog het geld waard is!
richardkrol
Berichten: 214
Lid geworden op: zo 15 mei 2005, 12:00

Bericht door richardkrol »

Paul,

Jouw opmerking over de BTW klopt niet helemaal. Het is een beetje misleidend omdat Ogone (onze payment provider) het op een rare manier weergeeft.

Ik heb zojuist even een test gedaan en een enkele knop staat in de payment sectie van ogone voor 8,26 ex. + 12.4 shipping ex = 25,00 all in.

De prijs heb ik ondertussen aangepast.

Excuses voor het ongemak, zoiets mag niet gebeuren. Dank in ieder geval dat je er even melding van maakt.

P.s als je ze nou alle 4 koopt dan kost het je 55 euro = 13,75 per stuk 8)


Gr,

Richard Krol
Hexateq Audio Visual
de vuilnisman
Berichten: 123
Lid geworden op: di 31 aug 2004, 12:46

Bericht door de vuilnisman »

Als ik op site kijk kan ik alleen de aanbiedingen bekijken en niet de rest van de producten.
richardkrol
Berichten: 214
Lid geworden op: zo 15 mei 2005, 12:00

Bericht door richardkrol »

Beste Vuilnisman,

We hebben er voor gekozen om het zo te doen zodat we producten in de Sale extra in de kijker kunnen zetten.

Mocht je interesse hebben in een van onze aluminium behuizingen of overige producten dan kan je ons altijd ook een mailtje sturen.

Zoals eerder aangegeven, op 1/1 zal onze vernieuwde site de lucht in gaan die hopelijk nog overzichtelijker gaat worden en daar zullen met name ook de behuizingen en Hexacube serie weer een prominente plaats in gaan nemen.

Excuses voor het ongemak.

Mvgr,

Richard Krol
Hexateq Audio Visual
Plaats reactie