De grootst mogelijke woofer die er in past kan een buiten maat hebben van max 18cm en de kast een inhoud van 11Liter.
Ik had op het oog een 6.5 inch tangband met een xmax van 11mm. Het nadeel is het rendement, 83 db..
http://www.juoiga.nl/download/w6-1139sc.pdf
Bij basreflex; 11 liter getuned op 40 hz, wordt de poort wel erg lang 35+cm , dus dit is eigelijk niett te realiseren.
Gesloten ligt het -3db op 70 hz, -6db op 48hz en -10db op 34hz, lijkt me op zich prima voor in de auto?
(zowel gesloten als reflex is de conus uitslag niet heel erg interesant blijft onder de xmax bij 60-100 watt)
Is gesloten met dit woofertje met zoon laag rendement een slim idee? iemand een idee voor een andere woofer?


