Inspelen caps op de signaalgenerator
Moderator: Beheerdersteam
-
D.A.R.R.Y.L.
- Berichten: 189
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005, 0:35
Inspelen caps op de signaalgenerator
Wie heeft dit wel eens geprobeerd en is het nuttig om ze in te spelen via deze wijze (er vanuit gaande dat je gelooft in ingespeelde caps)?
Laatst gewijzigd door D.A.R.R.Y.L. op di 19 dec 2006, 21:42, 1 keer totaal gewijzigd.
-
D.A.R.R.Y.L.
- Berichten: 189
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005, 0:35
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33820
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
caps speel ik eigenlijk niet in, en speaker ook alleen maar als ik er aan ga meten... maar als ik het zou doen dan zou ik het zo doen. en ja, meerdere parallel lijkt me prima kunnen, roze ruis erop en morgen terugkomen
nu ik er over denk, misschien is een speaker die je hebt liggen ook wel handig, dan weet je tenminste dat t nivo een beetje normaal is (en hoor je dat je nog bezig bent, kan je ze niet vergeten)
nu ik er over denk, misschien is een speaker die je hebt liggen ook wel handig, dan weet je tenminste dat t nivo een beetje normaal is (en hoor je dat je nog bezig bent, kan je ze niet vergeten)
