Ik ben in 1e instantie afgestapt van het volledig buigbare houtwerk binennin, en wil met rechtere stukken het binnenwerk laten verlopen.
Maar aangezien je niet zomaar ongestraft een conisch verloop in 4! delen in een vierkant kan leggen loop je snel tegen problemen aan.
misschien toch maar met een paar lagen buighout werken dan.
En dan heb ik nog nooit mer buigmdf gewerkt. (die platen met die groefjes) misschien ook een optie!
Ben dus nog bezig met autocadden. een simulatie is er al helemaal niet. f dit er komt weet ik niet. Het zal een trial en error worden denk ik.
Veel opties heb ik ook niet. het moet in een 60x60 x 10 ? plaat. en de drivers heb ik. Tis net de constructie die dit project tot een goed einde zal leiden. Klinkt het dan nog aardig, Goh, ben ik een tevreden zelfbouwer
Zal snel eens wat autocad varianten hier plotten.





