Naah, standaard uit-het-boekje applicatie van mijnheer Philips.
Begin eerst maar eens met een apart trafootje erbij te zetten, met een net brugcelletje, snubbers, afvlakkers 2 x 1000 uF, stabilisatoren 7815 en 7915 + ontkoppeling 100 nF aan in- en uitgangspin tegen groundpin.
Vandaar naar die opamps (knip de 10 of 4.7 ohm weerstandjes naar de plusmin8 door), en vervang die 833 door eentje naar audiophiele keuze/smaak/beschikbaarheid.
Ontkoppeling ter plaatse met iets leuks, ik weet niet wat je verder hebt liggen aan onderdelen. 10 ohm per opamp plus en min, daarna ontkoppeling met elco/C naar gnd.
Ik heb nog wel Black Gates N (dacht ik?) 100 uF/16V over, maar die spanning is wat krapjes, en ze liggen al 3 jaar ofzo, dus of ze nog goed zijn?
Die dingen blijven graag op spanning.
Dan de muting eruit, even signaalpadje volgen, zijn twee of vier SMD-vliegepoepjes onderop, laat de rest nog maar even intact en spelen maar.
Oh, vergeet ik nog die uitgangselco's........er staat helaas offset op de uitgangen van de opamps, dus je komt er niet onderuit om iets DC te scheiden.
Mooie 10 uF polypropjes of MKT-tjes erin?
Wima heeft een mooie 63V reeks, die groene, maar die gaan maar tot 4.7 uF meen ik.
Doe er twee in parallel per kanaal.