In dit draadje heb ik jullie al om enige raad gevraagd betreffende de speakers die nu gebouwd gaan worden. In dit draadje wil ik de voortgang met jullie delen. Gister de eerste drivers binnen gehad en dat is het officiele begin! Helaas zijn ze alleen nog maar via Lautsprechershop te bestellen. Vandaag als alles goed gaat de rest ophalen in Haarlem.
Alvast even een foto-tje:

De vorderingen zullen op mijn weblog te volgen zijn: materie.nl
Maar ook hier zal ik regelmatig een paar fototjes laten vallen!












