
Tezien op de foto:
1x climax 12" Transmissie lijn (grote zwarte)
1x JBL GTO 15" Bassreflex tuned op 25hz (die witte)
1x climax 12" bassreflex tuned of FS (28hz) houten doos
Moderator: Beheerdersteam

Jbl 15 incher deed zijn werk op het feestje heel aardig en netjes. Alleen de kast is een beetje slecht. Veel energie gaat hier naartoe. Waardoor hij ook soms erg snel boemerig klinkt. Die climaxjes zijn heel goed om naar te luisteren. 1tje in BR opstelling. Nadeel dat deze woofertjes echt een sterke amp nodig hebben om ze onder controle te houden. Maar het was echt heerlijk om naar te luisteren op zaterdag. Goed niveau van bass maar toch niet te nadrukkelijk aanwezig.bartsegers schreef:die serie va jbl vind ik trouwens een ramp om naar te luisteren![]()
die climaxjes ken ik eigenlijk niet, nooit gehoord.