Ik bedoelde het niet beledigend hoor. Ik wou alleen aangeven dat, als je dieper in de materie gaat en een poging doet om zaken te optimaliseren, je er een veelvoud aan tijds moet insteken.Marp schreef:Om deze reden, maar ook omdat ik meer te doen heb, ga ik hier niet verder in op Marc's verhaal.asterduc schreef:Bij de Concave gaan we dat dus anders oplossen.
Op het tempo dat het nu loopt zal dat voor de versie Mk III zijn ergens in 2018!
Waarschijnlijk genoeg om over na te denken, maar ik laat dit onderwerp even rusten en wil er vooral in dit topic niet verder op ingaan. Dan kan Ed ook weer verder met zijn huidige experimenten.
Mijn vroegere baas zei altijd, de laatste verbeteringen zijn de duurste en de meest intensieve.
Van de theoriewissels die hier de laatste dagen gegaan zijn heb ik althans weer wat bijgeleerd en andere forumleden, hoe onbescheiden of pretentieus ook, zullen eerlijk moeten toegeven dat elke confrontatie / beredenering extra informatie brengt!
Jammer vind ik wel dat velen, dikwijls onbewust, hun eigen ding te sterk verdedigen. Maar dat doen we eigelijk allemaal wel wat.
hoe bedoel je Jeroen? kun je dat eens uitleggen!jeroen_d schreef:Ik begrijp Mario wel. Het kost veel energie, alles wat je netjes probeert te verwoorden moet je weer 5 keer verantwoorden en opnieuw uitleggen. De geinteresseerden kunnen ook zelf nadenken. Het houdt een keer op.
right!audiomanics schreef:Ik weet toch niet dat jij dat ook al weet, als Duc rijderasterduc schreef:je loopt achter Kees, zijn we niet gewend van jou. en dat voor een Duc rijder![]()
Kees