Politie

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
ovni
Berichten: 1015
Lid geworden op: di 04 jan 2005, 21:25
Locatie: Lyts Kanaän

Politie

Bericht door ovni »

Het is mij opgevallen dat politieleden op dit forum hun eigen stukjes modden zonder dat dit zichtbaar blijft voor gewone burgers.

Ik vind het best als ze dat dan doen, maar wel ff aangeven dat het ge-edit is.

En als een politie functionaris chagerijnig is wordt het altijd oppassen overigens :wink:
Gebruikersavatar
KT88
In memoriam †
Berichten: 1634
Lid geworden op: ma 07 nov 2005, 23:31
Locatie: Gooi

Bericht door KT88 »

Ik weet niet of het specifiek iets van de mods is, ik heb ook wel eens dat ik iets edit (een taalfout, of een toevoeging) en dat er dan niets bij komt te staan van een verandering.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

wel potverdr%&^&^^&* ik CHAGRIJNIG, NOOOOOIT!!!!! Wie zei dat???, jij, of anders jij wel!!!! Ik krijg je nog wel!!! (:wink: :wink: :wink: )

ehh, in alle ernst, ik ben het helemaal met je eens, maar mocht ik de boosdoener zijn geweest (ik heb het niet bijgehouden) dan bij voorbaat ekskuus........

Halen jullie dan zoveel informatie uit het feit of iets is ge-edit? Ik ben vaak slordig met typen, en vergeet dan de "voorbeeld" functie te gebruiken, en ga het dan alsnog corrigeren. Kan me niet echt voorstellen wat je er bij wint om dat te weten?

Wowly
Gebruikersavatar
audiomanics
Berichten: 4575
Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
Locatie: Appelscha
Contacteer:

Bericht door audiomanics »

Bij mij staat het er meestal ook niet bij en ik haal toch regelmatig een paar dikkevinger-fouten eruit..

Kees

-edit- typefout verwijderd..
-edit- typefout verwijderd..
-edit- typefout verwijderd..
-edit- typefout verwijderd..
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Bericht door Marp »

Wowly schreef:
Halen jullie dan zoveel informatie uit het feit of iets is ge-edit? Ik ben vaak slordig met typen, en vergeet dan de "voorbeeld" functie te gebruiken, en ga het dan alsnog corrigeren. Kan me niet echt voorstellen wat je er bij wint om dat te weten?
Bij taalcorrecties waarschijnlijk niet, maar inhoudelijk wijzigingen willen wel eens verwarrend werken. Dan is het dus wel prettig als wordt aangegeven dat een bericht is aangepast. O:)

KT88 schreef:
Ik weet niet of het specifiek iets van de mods is, ik heb ook wel eens dat ik iets edit (een taalfout, of een toevoeging) en dat er dan niets bij komt te staan van een verandering.
Dat is een specifieke instelling voor bepaalde ledengroepen. Als wij een bericht wijzigen, wordt enkel een vermelding toegevoegd wanneer het oorspronkelijke bericht al door een ander is gelezen.

--
Edit: quote van Wowly toegevoegd omdat intussen een andere reactie is geplaatst. :lol:
Gebruikersavatar
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:

Bericht door jeroen_d »

Het komt er pas bij als iemand anders na jou een post heeft geplaatst. Dit geldt voor iedereen, niet alleen voor de politie. En ja, ik verander ook vaak alsnog. Heb ik eerst een voorbeeld gedaan, post ik, dan bedenk ik dat ik het nog net even anders of duidelijker of fraaier wil zeggen en daar gaat ie weer...
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Ik snap het helemaal marp. Dat geldt eigenlijk niet alleen voor de sheriffs, maar voor iedereen. Maar ik begrijp dat als de sheriffs het doen voor jullie niet is na te gaan óf er überhaupt niet iets is veranderd. Dan zal ik er sowieso extra op gaan letten, goed?

Wowly
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Bericht door Marp »

Uit Ovni's bericht en jouw eerdere reactie meende ik te begrijpen dat jullie wijzigingen voor ons niet te zien zouden zijn, dus dan zou dat om een gebruikersgroep-gerichte instelling gaan. Ik zie nu echter dat Jeroen in dezelfde gebruikersgroep als jou zit, en bij Jeroen's berichten staat volgens mij wel eens dat ze gewijzigd zijn. Als dat laatste inderdaad klopt, hebben jullie gewoon dezelfde instellingen en zouden we dus ook jullie wijzigingen gewoon moeten zien.

Edit: van Jeroen vond ik net inderdaad een vermelding van aanpassing in een recent bericht, dus ook voor ons is het gewoon zichtbaar.
Gebruikersavatar
teacher
Berichten: 639
Lid geworden op: wo 06 okt 2004, 14:14
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door teacher »

zodra er ge-edit wordt is dit te zien onderaan het bericht.
Dit is een standaard phpbb instelling en kan alleen gewijzigd worden door diep de code in te duiken.

t.
Plaats reactie

Terug naar “Forumaangelegenheden, Algemeen”