Ik vind het best als ze dat dan doen, maar wel ff aangeven dat het ge-edit is.
En als een politie functionaris chagerijnig is wordt het altijd oppassen overigens
Moderator: Beheerdersteam
Bij taalcorrecties waarschijnlijk niet, maar inhoudelijk wijzigingen willen wel eens verwarrend werken. Dan is het dus wel prettig als wordt aangegeven dat een bericht is aangepast.Wowly schreef:Halen jullie dan zoveel informatie uit het feit of iets is ge-edit? Ik ben vaak slordig met typen, en vergeet dan de "voorbeeld" functie te gebruiken, en ga het dan alsnog corrigeren. Kan me niet echt voorstellen wat je er bij wint om dat te weten?
Dat is een specifieke instelling voor bepaalde ledengroepen. Als wij een bericht wijzigen, wordt enkel een vermelding toegevoegd wanneer het oorspronkelijke bericht al door een ander is gelezen.KT88 schreef:Ik weet niet of het specifiek iets van de mods is, ik heb ook wel eens dat ik iets edit (een taalfout, of een toevoeging) en dat er dan niets bij komt te staan van een verandering.