Direct voor labgruppen gaan!jw schreef:twee van deze goed:
http://www.samsontech.com/products/prod ... ?prodID=77
![]()
moest maar wat huren.... was niks kleiners te krijgen.
Hoe te beginnen met een bashorn
Moderator: Beheerdersteam
-
The Boogyman
- Berichten: 6
- Lid geworden op: wo 01 nov 2006, 17:57
- Locatie: Herzele(B)
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
Nou de bashorn heeft het feestje uitgehouden hoor! Hij deed het op zich prima, uhm aangezien de versterker een crown van 2x600watt (8ohm) ben ik blij dattie nog heel is.
Vind t wel raar dat er niks kapot is gegaan, je zou toch verwachten als er zoon overbemeten versterker achter staat die je dan redelijk ver opendraait de woofer het moet begeven?
De visatonwoofertjes in de bashorn zijn 100 watt rms opgegeven...
Vind t wel raar dat er niks kapot is gegaan, je zou toch verwachten als er zoon overbemeten versterker achter staat die je dan redelijk ver opendraait de woofer het moet begeven?
De visatonwoofertjes in de bashorn zijn 100 watt rms opgegeven...
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
