Aangezien wij amper TV kijken en voldoende hebben aan NED 1, 2, en 3 zat ik te denken om een DVB-T tuner te kopen.
De publieke en een aantal regionale zenders zijn dan zogenaamd "free-to-air" te ontvangen dus als ik het goed heb begrepen heb ik geen "Smart Card" nodig.
Op de site Signaal op Digitaal van de overheid verwijzen zij naar de mogelijkheid van een KPN Digitenne Publieke Omroep Pakket.
Volgens mij is dit verkapte reclame en ben ik niet gedwongen een apparaat bij de KPN te kopen.
Eerste vraag: Kan ik volstaan met een losse DVB-T tuner te kopen en verder niks?
Tweede vraag: Wat is een goeie DVB-T tuner? Het gaat mij uitsluitend om uitmuntende beeld- en geluidskwaliteit, ik hoef geen toeters en bellen!
Alle reactie's zijn welkom.

