Luisterdag 7 october 2006 Breda II

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Bericht door dre »

tijdens het verwisselen van de lua met de e-sound en de marantz van jeroen,klonk de lua duidelijk saai wat mij uiteraard zorgen baarde,nu heb ik de buisjes vervangen en jawel........daar klonk ie weer zoals ie het hoort te doen.
kan dit gekomen zijn door het transport of zal het gewoon slijtage geweest zijn geweest?
Gebruikersavatar
audiomanics
Berichten: 4575
Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
Locatie: Appelscha
Contacteer:

Bericht door audiomanics »

dre schreef:
kan dit gekomen zijn door het transport of zal het gewoon slijtage geweest zijn geweest?
Beiden..
Bij slijtage kan het er langzaam ingeslopen zijn en raak je er langzaam aan gewend. Door het in een ander opstelling te gebruiken kan het ineens opgevallen zijn. Als je zeker weet dat het eerder niet het geval was kunnen de buisjes wel een tikje gehad hebben hoewel ze doorgaans best wel wat kunnen hebben..

Kees
ToTo
Berichten: 445
Lid geworden op: zo 30 apr 2006, 19:52
Locatie: Mol-Postel België

Bericht door ToTo »

Ik weet wellicht ook een leuke lokatie voor de luisterdag 2007.
In Amersfoort.

Op welke datum zou dit moeten plaatsvinden?
Op wat voor prijs per deelnemer kan ik rekenen?

Er zijn 2 grote luisterruimtes van 100 en 80m2 en nog een stuk of 4 oefenruimtes voor bandjes van 25 m2 per stuk.

Als hier belangstelling voor is ga ik bij de eigenaar praten.

Grt R
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

Ik ben wel weer voor :)

Amersfoort is met ov/auto nog redelijk te doen en wel lekker centraal :)

Ik wil wel tot een eurootje of 10 gaan.
Datum maakt me niet heel veel uit, maar op hele korte termijn denk ik dat de meeste niet kunnen ivm Kert etc etc
Gebruikersavatar
dre
Berichten: 17579
Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk

Bericht door dre »

ik ben er zeker voor in,in ieder geval een stuk dichterbij :D
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

dre schreef:
tijdens het verwisselen van de lua met de e-sound en de marantz van jeroen,klonk de lua duidelijk saai wat mij uiteraard zorgen baarde,nu heb ik de buisjes vervangen en jawel........daar klonk ie weer zoals ie het hoort te doen.
kan dit gekomen zijn door het transport of zal het gewoon slijtage geweest zijn geweest?
en dat is nu juist waarom ik niet van buizen hou!

Je stelt je steeds de vraag of er niets mis mee is.

Goed voor jou Dre, dat ie terug in orde is.

Ed
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

ToTo schreef:
Ik weet wellicht ook een leuke lokatie voor de luisterdag 2007.
In Amersfoort.
als er genoeg parkeerruimte is maakt het voor mij de locatie niet uit want ik kom met de auto! 8)

... en voor elke 10 km meer breng ik ter compensatie 1 praline minder mee.

Groeten,
Ed.
Gebruikersavatar
KT88
In memoriam †
Berichten: 1634
Lid geworden op: ma 07 nov 2005, 23:31
Locatie: Gooi

Bericht door KT88 »

asterduc schreef:
en dat is nu juist waarom ik niet van buizen hou!

Je stelt je steeds de vraag of er niets mis mee is.
Je houdt dan zeker ook niet van vrouwen? :twisted:

BTW Ik wist wel dat er iets aan die Lua mankeerde........ :mrgreen:
Gebruikersavatar
audiomanics
Berichten: 4575
Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
Locatie: Appelscha
Contacteer:

Bericht door audiomanics »

KT88 schreef:
BTW Ik wist wel dat er iets aan die Lua mankeerde........ :mrgreen:
Had jij die buisjes geleverd dan??

Kees
Gebruikersavatar
KT88
In memoriam †
Berichten: 1634
Lid geworden op: ma 07 nov 2005, 23:31
Locatie: Gooi

Bericht door KT88 »

:lol:

Was een trap richting de Lua die op de eerste Bredase luisterdag gebruikt werd (ik weet niet eens of dit hetzelfde type en exemplaar is).

Ik was de enige daar die die speler niet goed vond klinken........... :roll:
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Dat was een andere lua, het topmodel op de eerste luisterdag. Een demo van de importeur....

Ik vind amersfoort wel ver weg, maar als er goede acoustiek is kom ik als ik kan. Ook wel eens leuk om het eens niet te organiseren en alleen maar te genieten...

Jan
Gebruikersavatar
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:

Bericht door jeroen_d »

Zeker. En dan kan ik op zich de CD80 (zwaar gemod) wel weer meenemen, hij klinkt nu weer heel anders. Vintage liefhebbers kreunen en steunen als ze zien wat ik ermee heb uitgehaald 8) .

CD-spelers vergelijken is minstens zo leuk als dat doen met luidsprekers :lol: .
Gebruikersavatar
asterduc
Berichten: 4164
Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
Locatie: Schilde, Antwerpen, B
Contacteer:

Bericht door asterduc »

KT88 schreef:
asterduc schreef:
en dat is nu juist waarom ik niet van buizen hou!

Je stelt je steeds de vraag of er niets mis mee is.
Je houdt dan zeker ook niet van vrouwen? :twisted:
:lol: :lol: :lol:

heb ze net aan vrouw en dochters verteld, ... maar die konden er niet mee lachen!
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

zijn de plannen al wat concreter of is het nog steeds zoeken ?

Ik heb wel weer zin om wat moois te horen en zien :)


(wellicht kan ik nog wat nostalgisch meenemen, met kefjes :) )
ToTo
Berichten: 445
Lid geworden op: zo 30 apr 2006, 19:52
Locatie: Mol-Postel België

Bericht door ToTo »

b_force schreef:
zijn de plannen al wat concreter of is het nog steeds zoeken ?

Ik heb wel weer zin om wat moois te horen en zien :)


(wellicht kan ik nog wat nostalgisch meenemen, met kefjes :) )
De beoogde lokatie heeft twee grote zalen, en de derde luisterruimte zou dan bij mij thuis kunnen (is aan de overkant van de straat).
Maar gezien de reacties (5) zal het wel niets worden. De zaalhuur alleen zal niet onder de 250 euro zitten. En de eigenaar had er ook eigenlijk geen zin in.

Dusss alternatieven zijn weer welkom.

Iedereen de beste wensen voor 2007.
Grt R
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Ik had niet in de gaten dat het een serieuze animocheck was. Maar 250€ is idd wel heel erg veel voor 2 ruimte's.

Jan
ToTo
Berichten: 445
Lid geworden op: zo 30 apr 2006, 19:52
Locatie: Mol-Postel België

Bericht door ToTo »

Wowly schreef:
Ik had niet in de gaten dat het een serieuze animocheck was. Maar 250€ is idd wel heel erg veel voor 2 ruimte's.

Jan
Weet ik maar de ruimtes zijn flinke zalen waar je een feest kan geven voor 150 man in de eerste en 80 man in de tweede.

Iedere zaal heeft een eigen bar waarvoor dan een barvrouw en of barman ingehuurd moet worden.

Dus dat houd in dat je per personeelslid slechts 125 euro betaald.
Dat vind ik niet veel maar ik kan begrijpen dat dit boven het budget gaat.

Laten we dit dan maar vergeten.
Als iedereen verder zoekt vinden we vast wel iets.

Grt R
Gebruikersavatar
dekkersj
Berichten: 1210
Lid geworden op: wo 11 jan 2006, 0:41
Locatie: Steenbergen (NB)
Contacteer:

Bericht door dekkersj »

Beter laat dan nooit. Ik ben een kersverse "Hyver" en wellicht dat dit goed werkt:

http://dekkersj.hyves.nl/album/12831771 ... 2006/YMyv/

Plaatjes van de dag die nog op mijn geheugenkaart stonden.

Groet,
Jacco
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Super Jacco!!!

Hardstikke leuk zeg! En nog een heleboel ook nog.

gaaf

jan
Gebruikersavatar
dekkersj
Berichten: 1210
Lid geworden op: wo 11 jan 2006, 0:41
Locatie: Steenbergen (NB)
Contacteer:

Bericht door dekkersj »

Wowly schreef:
Super Jacco!!!

Hardstikke leuk zeg! En nog een heleboel ook nog.

gaaf

jan
Ja, ik had beloofd ze te laten zien, maar het waren er nogal veel. Dan moest ik ze eerst allemaal klein maken etc etc. Nu knal ik ze gewoon in full-size naar hyves en dat gaat prima. Leuke uitvinding...

Groet,
Jacco
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”