Luisterdag 7 october 2006 Breda II
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
tijdens het verwisselen van de lua met de e-sound en de marantz van jeroen,klonk de lua duidelijk saai wat mij uiteraard zorgen baarde,nu heb ik de buisjes vervangen en jawel........daar klonk ie weer zoals ie het hoort te doen.
kan dit gekomen zijn door het transport of zal het gewoon slijtage geweest zijn geweest?
kan dit gekomen zijn door het transport of zal het gewoon slijtage geweest zijn geweest?
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
Beiden..dre schreef:kan dit gekomen zijn door het transport of zal het gewoon slijtage geweest zijn geweest?
Bij slijtage kan het er langzaam ingeslopen zijn en raak je er langzaam aan gewend. Door het in een ander opstelling te gebruiken kan het ineens opgevallen zijn. Als je zeker weet dat het eerder niet het geval was kunnen de buisjes wel een tikje gehad hebben hoewel ze doorgaans best wel wat kunnen hebben..
Kees
Ik weet wellicht ook een leuke lokatie voor de luisterdag 2007.
In Amersfoort.
Op welke datum zou dit moeten plaatsvinden?
Op wat voor prijs per deelnemer kan ik rekenen?
Er zijn 2 grote luisterruimtes van 100 en 80m2 en nog een stuk of 4 oefenruimtes voor bandjes van 25 m2 per stuk.
Als hier belangstelling voor is ga ik bij de eigenaar praten.
Grt R
In Amersfoort.
Op welke datum zou dit moeten plaatsvinden?
Op wat voor prijs per deelnemer kan ik rekenen?
Er zijn 2 grote luisterruimtes van 100 en 80m2 en nog een stuk of 4 oefenruimtes voor bandjes van 25 m2 per stuk.
Als hier belangstelling voor is ga ik bij de eigenaar praten.
Grt R
- asterduc
- Berichten: 4164
- Lid geworden op: vr 12 aug 2005, 20:24
- Locatie: Schilde, Antwerpen, B
- Contacteer:
en dat is nu juist waarom ik niet van buizen hou!dre schreef:tijdens het verwisselen van de lua met de e-sound en de marantz van jeroen,klonk de lua duidelijk saai wat mij uiteraard zorgen baarde,nu heb ik de buisjes vervangen en jawel........daar klonk ie weer zoals ie het hoort te doen.
kan dit gekomen zijn door het transport of zal het gewoon slijtage geweest zijn geweest?
Je stelt je steeds de vraag of er niets mis mee is.
Goed voor jou Dre, dat ie terug in orde is.
Ed
- audiomanics
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: za 08 apr 2006, 21:54
- Locatie: Appelscha
- Contacteer:
De beoogde lokatie heeft twee grote zalen, en de derde luisterruimte zou dan bij mij thuis kunnen (is aan de overkant van de straat).b_force schreef:zijn de plannen al wat concreter of is het nog steeds zoeken ?
Ik heb wel weer zin om wat moois te horen en zien
(wellicht kan ik nog wat nostalgisch meenemen, met kefjes)
Maar gezien de reacties (5) zal het wel niets worden. De zaalhuur alleen zal niet onder de 250 euro zitten. En de eigenaar had er ook eigenlijk geen zin in.
Dusss alternatieven zijn weer welkom.
Iedereen de beste wensen voor 2007.
Grt R
Weet ik maar de ruimtes zijn flinke zalen waar je een feest kan geven voor 150 man in de eerste en 80 man in de tweede.Wowly schreef:Ik had niet in de gaten dat het een serieuze animocheck was. Maar 250€ is idd wel heel erg veel voor 2 ruimte's.
Jan
Iedere zaal heeft een eigen bar waarvoor dan een barvrouw en of barman ingehuurd moet worden.
Dus dat houd in dat je per personeelslid slechts 125 euro betaald.
Dat vind ik niet veel maar ik kan begrijpen dat dit boven het budget gaat.
Laten we dit dan maar vergeten.
Als iedereen verder zoekt vinden we vast wel iets.
Grt R
- dekkersj
- Berichten: 1210
- Lid geworden op: wo 11 jan 2006, 0:41
- Locatie: Steenbergen (NB)
- Contacteer:
Beter laat dan nooit. Ik ben een kersverse "Hyver" en wellicht dat dit goed werkt:
http://dekkersj.hyves.nl/album/12831771 ... 2006/YMyv/
Plaatjes van de dag die nog op mijn geheugenkaart stonden.
Groet,
Jacco
http://dekkersj.hyves.nl/album/12831771 ... 2006/YMyv/
Plaatjes van de dag die nog op mijn geheugenkaart stonden.
Groet,
Jacco
- dekkersj
- Berichten: 1210
- Lid geworden op: wo 11 jan 2006, 0:41
- Locatie: Steenbergen (NB)
- Contacteer:
Ja, ik had beloofd ze te laten zien, maar het waren er nogal veel. Dan moest ik ze eerst allemaal klein maken etc etc. Nu knal ik ze gewoon in full-size naar hyves en dat gaat prima. Leuke uitvinding...Wowly schreef:Super Jacco!!!
Hardstikke leuk zeg! En nog een heleboel ook nog.
gaaf
jan
Groet,
Jacco
