ZBA luisterdag in Almelo
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
ZBA luisterdag in Almelo
Tegen het eind van dit jaar, misschien in de eerste helft van december, zou ik wel een luisterdag in Almelo willen organiseren. We hebben al een luisterdag van 't noorden en een luisterdag van het zuiden, we hebben nog niet echt een centraal georganiseerde luisterdag (reken ik de DDIY niet mee).
Ik woon in een oude pastorie. De woonkamer kan dienen als luisterruimte. Verder heb ik nog wel een ruimte die gebruikt kan worden.
Om het niet te druk te laten worden, wil ik het maximum aantal luisteraars beperken tot 15.
Laat het svp even in dit topic weten als je wilt komen.
Ik woon in een oude pastorie. De woonkamer kan dienen als luisterruimte. Verder heb ik nog wel een ruimte die gebruikt kan worden.
Om het niet te druk te laten worden, wil ik het maximum aantal luisteraars beperken tot 15.
Laat het svp even in dit topic weten als je wilt komen.
-
Jan Deckers
- Berichten: 57
- Lid geworden op: wo 27 okt 2004, 18:59
- Locatie: Almere
- Contacteer:
- voodooless
- Berichten: 4775
- Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
- Locatie: Arnhem
- Contacteer:
Re: ZBA luisterdag in Almelo
Breda zuiden? Als ik vanuit het zuiden des lands twee uur moet rijden om naar het zuiden des lands moet komen... dan is Breda niet echt het zuidenMartijn M schreef:We hebben al een luisterdag van 't noorden en een luisterdag van het zuiden, we hebben nog niet echt een centraal georganiseerde luisterdag (reken ik de DDIY niet mee).
Anyway, een luisterdag is altijd leuk natuurlijk!
Almelo is voor mij lekker dicht bij
dus schrijf mij ook maar al vast op.
Als je een datum hebt gekozen dan zie ik wel of ik op die datum kan.
Ennuh wat moet ik mee nemen?
mijn eerste speakerset de Lydia (Visaton AL170/G25FFL) in Reflectie arme Carbon behuizing.
of mijn tweede speakerset de Cantate (Jordan JX92s) breedbander in bassreflexbehuizing met grote baffle.
Kevin
Als je een datum hebt gekozen dan zie ik wel of ik op die datum kan.
Ennuh wat moet ik mee nemen?
mijn eerste speakerset de Lydia (Visaton AL170/G25FFL) in Reflectie arme Carbon behuizing.
of mijn tweede speakerset de Cantate (Jordan JX92s) breedbander in bassreflexbehuizing met grote baffle.
Kevin
Ik heb nog niet echt bepaalde ideeën over de dag. Het lijkt me leuk om met een aantal liefhebbers naar elkaars creaties te luisteren en te kletsen.
Vooralsnog zijn alle luidsprekers welkom. Die EX2 lijkt me erg interessant om te beluisteren!
Zijn er ook mensen die elektronica mee willen nemen? Zelf heb ik wel een versterker en cd-speler die we kunnen gebruiken, maar misschien kunnen we ook enkele apparaten vergelijken.
Vooralsnog zijn alle luidsprekers welkom. Die EX2 lijkt me erg interessant om te beluisteren!
Zijn er ook mensen die elektronica mee willen nemen? Zelf heb ik wel een versterker en cd-speler die we kunnen gebruiken, maar misschien kunnen we ook enkele apparaten vergelijken.
Leuk idee zo`n luisterdag aan huis!
Als m`n Seas monitors naar m`n zin zijn wat klank betreft zou ik graag komen.Ben zeer benieuwd wat anderen vinden van m`n creatie.
(E.e.a. onder voorbehoud van de uiteindelijke datum i.v.m. andere hobby!)
Kan eventueel mijn oldies meenemen(Akai versterker en Cd speler uit de topserie van 18 jaar geleden) dan weet ik gelijk of ik aan vervanging(zelfbouw
)toe ben 
Als m`n Seas monitors naar m`n zin zijn wat klank betreft zou ik graag komen.Ben zeer benieuwd wat anderen vinden van m`n creatie.
(E.e.a. onder voorbehoud van de uiteindelijke datum i.v.m. andere hobby!)
Kan eventueel mijn oldies meenemen(Akai versterker en Cd speler uit de topserie van 18 jaar geleden) dan weet ik gelijk of ik aan vervanging(zelfbouw
Ok, Martijn
Wat wil je eigenlijk nog aan apparatuur erbij hebben?
Ik kan evt meer dingen mee brengen o.a.:
versterker Denon PMA700V (20 jaar oud beestje).
P.S.
Binnenkort ga ik zelf een paar interlinks maken van speciale kabel die ik heb gekregen mischien is dat ook wat (natuurlijk als ze bij mij door de kwaliteits test komen).
Wat wil je eigenlijk nog aan apparatuur erbij hebben?
Ik kan evt meer dingen mee brengen o.a.:
versterker Denon PMA700V (20 jaar oud beestje).
P.S.
Binnenkort ga ik zelf een paar interlinks maken van speciale kabel die ik heb gekregen mischien is dat ook wat (natuurlijk als ze bij mij door de kwaliteits test komen).
John,
ik heb een eigen set om te gebruiken, maar andere apparatuur is ook zeker welkom voor een vergelijk.
Carlo,
er is nog ruimte. Ik ben heel benieuwd naar je speakers. Alles wat meegenomen kan worden is welkom. We moeten op dat dag zelf maar zien wat we allemaal gaan beluisteren. Als we met niet te veel mensen zijn, kunnen we alleen de woonkamer als luisterruimte gebruiken en hebben we dus de tijd om veel verschillende dingen te beluisteren.
ik heb een eigen set om te gebruiken, maar andere apparatuur is ook zeker welkom voor een vergelijk.
Carlo,
er is nog ruimte. Ik ben heel benieuwd naar je speakers. Alles wat meegenomen kan worden is welkom. We moeten op dat dag zelf maar zien wat we allemaal gaan beluisteren. Als we met niet te veel mensen zijn, kunnen we alleen de woonkamer als luisterruimte gebruiken en hebben we dus de tijd om veel verschillende dingen te beluisteren.
