ZBA luisterdag in Almelo

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Martijn M
Ook commercieel actief
Berichten: 4088
Lid geworden op: zo 21 nov 2004, 19:42
Contacteer:

ZBA luisterdag in Almelo

Bericht door Martijn M »

Tegen het eind van dit jaar, misschien in de eerste helft van december, zou ik wel een luisterdag in Almelo willen organiseren. We hebben al een luisterdag van 't noorden en een luisterdag van het zuiden, we hebben nog niet echt een centraal georganiseerde luisterdag (reken ik de DDIY niet mee).
Ik woon in een oude pastorie. De woonkamer kan dienen als luisterruimte. Verder heb ik nog wel een ruimte die gebruikt kan worden.
Om het niet te druk te laten worden, wil ik het maximum aantal luisteraars beperken tot 15.
Laat het svp even in dit topic weten als je wilt komen.
Gebruikersavatar
sietse
Berichten: 4993
Lid geworden op: do 07 okt 2004, 16:03
Locatie: Dokkum

Bericht door sietse »

Ik denk dat dec. niet zo'n geschikte maand is. St. klaas en kerst en de daarvoor noodzakelijke boodschappen enzo.
Gebruikersavatar
ovni
Berichten: 1015
Lid geworden op: di 04 jan 2005, 21:25
Locatie: Lyts Kanaän

Bericht door ovni »

Als je die dag op do/vr/za tussen 26 december en 6 januari zet mag je mij noteren.

Het is tenslotte altijd goed om naar je geboortegrond terug te keren volgens al die Friezen hier om mij heen.... :lol:
Jan Deckers
Berichten: 57
Lid geworden op: wo 27 okt 2004, 18:59
Locatie: Almere
Contacteer:

Bericht door Jan Deckers »

Hi Martijn,

Geweldig initiatief. Doe graag mee.

Evt. met buizenbak, hybride-bak?...phono?

GRTN
Gebruikersavatar
voodooless
Berichten: 4775
Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: ZBA luisterdag in Almelo

Bericht door voodooless »

Martijn M schreef:
We hebben al een luisterdag van 't noorden en een luisterdag van het zuiden, we hebben nog niet echt een centraal georganiseerde luisterdag (reken ik de DDIY niet mee).
Breda zuiden? Als ik vanuit het zuiden des lands twee uur moet rijden om naar het zuiden des lands moet komen... dan is Breda niet echt het zuiden ;) Voor een limburger is dat gewoon midden Nederland ;)

Anyway, een luisterdag is altijd leuk natuurlijk!
RobT
Berichten: 151
Lid geworden op: vr 29 jul 2005, 18:13
Locatie: Deventer

Bericht door RobT »

Sympathiek initiatief, Martijn.
Meld me bij deze aan en zou ook graag nog iemand meenemen.
Wat mij betreft is ergens (2e helft) november ook prima.
Gebruikersavatar
Hififiel
Berichten: 391
Lid geworden op: di 11 jan 2005, 12:02
Locatie: Hoogeveen

Bericht door Hififiel »

Almelo is voor mij lekker dicht bij :D dus schrijf mij ook maar al vast op.
Als je een datum hebt gekozen dan zie ik wel of ik op die datum kan.
Ennuh wat moet ik mee nemen?

mijn eerste speakerset de Lydia (Visaton AL170/G25FFL) in Reflectie arme Carbon behuizing.

of mijn tweede speakerset de Cantate (Jordan JX92s) breedbander in bassreflexbehuizing met grote baffle.

Kevin
Gebruikersavatar
DualdudE
Berichten: 449
Lid geworden op: vr 03 feb 2006, 0:18
Locatie: Enschede
Contacteer:

Bericht door DualdudE »

Voor mij is't helemaal lekker dichtbij, maar denk dat ik tegen die tijd nogsteeds niks af heb wat toonbaar is :P
Gebruikersavatar
Boppo84
Berichten: 699
Lid geworden op: za 07 mei 2005, 22:28
Locatie: Zevenhuizen

Bericht door Boppo84 »

DualdudE schreef:
Voor mij is't helemaal lekker dichtbij, maar denk dat ik tegen die tijd nogsteeds niks af heb wat toonbaar is :P
Haha
voor mij geldt het zelfde. Het eerste weekend van het nieuwe jaar, is dat niet niet een mooi voornemen?
Ik hoop m'n kleine speakertjes dan af te hebben.
Gebruikersavatar
audiojohn
Berichten: 16
Lid geworden op: vr 07 jan 2005, 17:09
Locatie: Delden

Bericht door audiojohn »

Dat is nog eens dichtbij. :lol:
Als het kan zal ik ook komen.
Ik weet niet wat jou ideeen zijn voor die dag maar ik kan evt mijn Seas EX2 mag luidsprkers meenemen.
Ik zie en lees vanzelf wel wat er gaat gebeuren.
Martijn M
Ook commercieel actief
Berichten: 4088
Lid geworden op: zo 21 nov 2004, 19:42
Contacteer:

Bericht door Martijn M »

Ik heb nog niet echt bepaalde ideeën over de dag. Het lijkt me leuk om met een aantal liefhebbers naar elkaars creaties te luisteren en te kletsen.
Vooralsnog zijn alle luidsprekers welkom. Die EX2 lijkt me erg interessant om te beluisteren!
Zijn er ook mensen die elektronica mee willen nemen? Zelf heb ik wel een versterker en cd-speler die we kunnen gebruiken, maar misschien kunnen we ook enkele apparaten vergelijken.
Gebruikersavatar
CarloPJB
Berichten: 1786
Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland

Bericht door CarloPJB »

Leuk idee zo`n luisterdag aan huis!
Als m`n Seas monitors naar m`n zin zijn wat klank betreft zou ik graag komen.Ben zeer benieuwd wat anderen vinden van m`n creatie.
(E.e.a. onder voorbehoud van de uiteindelijke datum i.v.m. andere hobby!)
Kan eventueel mijn oldies meenemen(Akai versterker en Cd speler uit de topserie van 18 jaar geleden) dan weet ik gelijk of ik aan vervanging(zelfbouw :wink: )toe ben :oops:
RobT
Berichten: 151
Lid geworden op: vr 29 jul 2005, 18:13
Locatie: Deventer

Bericht door RobT »

Al iets bekend van een datum?
O ja, ik kan naast mijn monitors de HK 7600 meenemen, een cd-speler met regelbare uitgang, handig voor het uitsturen van een evt. aanwezige eindbak.
Martijn M
Ook commercieel actief
Berichten: 4088
Lid geworden op: zo 21 nov 2004, 19:42
Contacteer:

Bericht door Martijn M »

Zaterdag 20 januari een mooie datum?
Gebruikersavatar
ovni
Berichten: 1015
Lid geworden op: di 04 jan 2005, 21:25
Locatie: Lyts Kanaän

Bericht door ovni »

Martijn M schreef:
Zaterdag 20 januari een mooie datum?
Ongetwijfeld mooi, maar dan kan ik niet ivm werk ... dus haal mij in dat geval maar van de lijst af.
Martijn M
Ook commercieel actief
Berichten: 4088
Lid geworden op: zo 21 nov 2004, 19:42
Contacteer:

Bericht door Martijn M »

Zondag 21? :P
Gebruikersavatar
ovni
Berichten: 1015
Lid geworden op: di 04 jan 2005, 21:25
Locatie: Lyts Kanaän

Bericht door ovni »

Martijn M schreef:
Zondag 21? :P
Ja, dan kan ik wel \:D/

Moet ik wat meenemen ... Sostratos? ... MinimonO's ?
Gebruikersavatar
audiojohn
Berichten: 16
Lid geworden op: vr 07 jan 2005, 17:09
Locatie: Delden

Bericht door audiojohn »

Zondag 21? :?
Oef dan kan ik pas vanaf een uur of 1
Martijn M
Ook commercieel actief
Berichten: 4088
Lid geworden op: zo 21 nov 2004, 19:42
Contacteer:

Bericht door Martijn M »

Sostratos lijkt me een prima plan! Waar woon je nu Ovni? Tubbig is naast de deur.

John, ik ben ook niet van plan 's ochtends vroeg al te beginnen als het een zondag wordt. Je zult waarschijnlijk niet veel hoeven missen als je er om 1 uur zou zijn.
Gebruikersavatar
ovni
Berichten: 1015
Lid geworden op: di 04 jan 2005, 21:25
Locatie: Lyts Kanaän

Bericht door ovni »

Martijn M schreef:
Sostratos lijkt me een prima plan! Waar woon je nu Ovni? Tubbig is naast de deur.
midden in Friesland
(edit/plaatje weggehaald)
Laatst gewijzigd door ovni op ma 20 nov 2006, 0:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
audiojohn
Berichten: 16
Lid geworden op: vr 07 jan 2005, 17:09
Locatie: Delden

Bericht door audiojohn »

Ok, Martijn

Wat wil je eigenlijk nog aan apparatuur erbij hebben?

Ik kan evt meer dingen mee brengen o.a.:

versterker Denon PMA700V (20 jaar oud beestje).


P.S.
Binnenkort ga ik zelf een paar interlinks maken van speciale kabel die ik heb gekregen mischien is dat ook wat (natuurlijk als ze bij mij door de kwaliteits test komen).
Gebruikersavatar
audiojohn
Berichten: 16
Lid geworden op: vr 07 jan 2005, 17:09
Locatie: Delden

Bericht door audiojohn »

Hallo OVNI

Is dat een boot inje achtertuin?
Ok ik neem aan dat bruine strook water is.
Laatst gewijzigd door audiojohn op zo 19 nov 2006, 7:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
CarloPJB
Berichten: 1786
Lid geworden op: wo 30 aug 2006, 21:09
Locatie: Mijnsheerenland

Bericht door CarloPJB »

Hallo Martijn,

Heb je nog `n plekje vrij die dag?
M`n monitors zijn i.i.g. zover dat ik ze mee durf te nemen en zou ook m`n Cd 73 Cd speler en Am-95 versterker(Akai Reference Serie uit 1989) mee willen nemen.
Gebruikersavatar
ovni
Berichten: 1015
Lid geworden op: di 04 jan 2005, 21:25
Locatie: Lyts Kanaän

Bericht door ovni »

Yep, de boot heb ik altijd enige tijd achter huis vlak voor en na de winterberging. (Daarom zie je ook geen schaduw van de mast.) De laatste versie van Google earth Nederland is genomen in oktober 2005.
Martijn M
Ook commercieel actief
Berichten: 4088
Lid geworden op: zo 21 nov 2004, 19:42
Contacteer:

Bericht door Martijn M »

John,
ik heb een eigen set om te gebruiken, maar andere apparatuur is ook zeker welkom voor een vergelijk.

Carlo,
er is nog ruimte. Ik ben heel benieuwd naar je speakers. Alles wat meegenomen kan worden is welkom. We moeten op dat dag zelf maar zien wat we allemaal gaan beluisteren. Als we met niet te veel mensen zijn, kunnen we alleen de woonkamer als luisterruimte gebruiken en hebben we dus de tijd om veel verschillende dingen te beluisteren.
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”