Eerst het front afplakken tegen het stof:

Het filter los solderen:

Bovenfrees erbij:


En de gaten zijn klaar:

Er zou er ook 1 in de auto komen, en ook die ligt er nu in (let niet op de werkschoenen

Wat gaat dat ding ongelooflijk laag voor een 8''!
Moderator: Beheerdersteam






Daar heb ik een adresje voor. Ooit eens via Marktplaats verkregen.richardkrol schreef:Mooie spikes trouwens, kan je daar iets meer over vertellen?
Gr,
Richard







Kwam erachter dat er 1 kapot was.audiomanics schreef:Twee soldeerbouten? is dat voor stereo??
Als je ruis denkt te horen zijn het de blaadjes op de vloer.. Leuk als iedereen in de tuin aan zijn luidsprekers wil werken maar dat is in het najaar en winter af te raden hoor...
Kees






