In dit geval kan ik volstaan met mijn standaard manier van werken. Ik gebruik Exact Audio Copy en daar kun je cue sheets in maken en cdrecord kan daar kennelijk ook mee overweg. Dus zo maak ik mijn audio-cd's.ecc schreef:[...]
Ik ben wel benieuwd hoe je audio-cd's maakt -- een tijdje geleden ben ik bij toeval de 'tangerine tree' tegengekomen, en daar zou ik nog wel eens wat CD'tjes van willen beluisteren.
En waarom zou je die -40 dB niet vertrouwen? Wat verwacht je dan?
Groet,
Jacco

