Ik wil binnenkort een compleet meetysteem aanschaffen.
Nu zou ik graag wat advies willen hebben. Welk systeem is waar te koop en welk systeem is het gebruiksvriendelijkste en future proof. Dlsa? (welke hardware?)
Is er misschien goedkope, maar goed werkende software, waar mee te beginnen is? ARTA?
Zijn er misschien goede alles in een paketten?
Wanneer het meten goed gaat, wil ik het filteren met vallen en opstaan leren. Oneindig veel experimenteren met een 2 weg'je bijv. I.c.m. literatuur.
Misschien is het leuk om dit topic als een soort opstapje te hebben voor beginnende zelfbouwers!
Veel vragen
mvg,
Montana
