TZT maar eens een aparte thread voor starten, momenteel is de WK te gast bij iemand van CircuitsOnline, volgende week komt ze terug en zullen we eens kijken wie de volgende op de lijst is.ovni schreef:Oke Sander,
Jij leent straks je Wk uit aan enkele mensen, mag je mijn minimono's wel eens een week (of 2 ) in huis hebben op je eigen set.
Ik meen dat Wowly en Jeroen D. ook geinteresseerd waren in een weekje thuis draaien met de WK.
@Asterduc: ik doel hier met name op de live in NY opnamen, en het birthday concert. Alhoewel zijn eigen studio-opnamen ook niet al te best waren.....
Dus nog apart van Jaco's eigen sound (Acoustic versterkers!) ook nog eens illegale (?) bootlegs ofzo, want het klinkt werkelijk als een Ronette kristalmicrofoon op een Philips EL3300 (als dat je iets zegt....)
