De meeste muziek die ik luister is mp3, die brand ik dan op een dvd'tje en ik ben snel en goedkoop klaar.
Ik wil nu een tweedehands dvd-speler kopen om muziek mee te spelen. Ik vraag me af welke merken ik moet vermijden, en welke jullie me kunnen aanraden. Ik keek net op marktplaats en ik zag er een van denon, een van pioneer, een paar van philips en een hele hoop van de aldi.
Wie heeft er tips en kan me helpen?
