goed, ik heb dus zo'n detonation module, de DT150, omdat die een high pass heeft op de cinch uitgang voor de sats. kon ik mooi een sub (m'n TL) in de woonkamer erbij doen
ik t ding aangesloten op de set in de woonkamer. het eerste dat opvalt is dat t volume veel hoger is, het signaal wordt dus ook versterkt. maar wat ook opvalt is dat er een flink stuk ruimtelijkheid mist in de muziek. niet bij alle, maar toch vrij duidelijk bij vele (bv Nits, Ting).
is dat filter helaas toch niet al te goed, want als je het al zo duidelijk merkt bij die mijn budget setje, dan is het al helemaal niet de manier voor een echt mooie speaker... jammer.. het was zo makkelijk geweest...
speel nu dus weer gewoon zonder (ook omdat ik dus merkte dat er maar erg weinig muziek (faithless bv) is waar een dikke sub wat toevoegd aan de MDS08)
high pass filter van plate amp..
Moderator: Beheerdersteam
- voodooless
- Contacteer:
- voodooless
- Contacteer:
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
dat laatste moet ik dan t filter aanpassen, dat die alleen voor t laag komt dan, want anders wordt t wat duur om een bv 300 uF in MKP te doenvoodooless schreef:Misschien wordt het dan een keer tijd voor een DIY actief filter. Misschien kun je ook al af met een dikke cap voor je main speakers?
dat dyi actief filter, lijkt de beste optie, moet je dan wel zeker van zijn dat t echt goed is.