
Kees
Moderator: Beheerdersteam
Dat is zeker een mooi cadeau, en al helemaal als het door je eigen moeder gemaakt is!audiomanics schreef:Mooiste kado: Een vierluik van een old-jazz-band in olieverf.. Mooi boven de stereo(zelfbouw van mijn moeder... ook een beetje ZBA dus)
Kees
