De ultieme zelfbouwaudio samenwerking!!

Verouderde mededelingen

Moderator: Beheerdersteam

audiomanics
Contacteer:

Bericht door audiomanics »

Mooiste kado: Een vierluik van een old-jazz-band in olieverf.. Mooi boven de stereo :D (zelfbouw van mijn moeder... ook een beetje ZBA dus)
Afbeelding

Kees
Marp
Beheerder / Sysadmin

Bericht door Marp »

audiomanics schreef:
Mooiste kado: Een vierluik van een old-jazz-band in olieverf.. Mooi boven de stereo :D (zelfbouw van mijn moeder... ook een beetje ZBA dus)
Afbeelding

Kees
Dat is zeker een mooi cadeau, en al helemaal als het door je eigen moeder gemaakt is!

Begreep ik nou goed dat je ook nog zelf gezongen hebt met je oude band die je in 2002 hebt verlaten?
Afbeelding
Marp
Beheerder / Sysadmin

Bericht door Marp »

Kees, ik ontdek net je naam in enkelvoud. Hopelijk duurt de samenwerking nog altijd voort? ;)
audiomanics
Contacteer:

Bericht door audiomanics »

Het verschil tussen een manic en een maniac is dat de eerste verslaafd is en de tweede alleen maar enthousiast..
Ik had 'm ook al gezien en gemaild dat hij wel eens verwisseld kon worden voor mijn persoon... Maar ik woon niet in Beverwijk en ik heb een oor met een XLR-plug...(balanced input met goud-contacten..)

Kees
Marp
Beheerder / Sysadmin

Bericht door Marp »

En zo te zien ben je ook wat ouder. Maar nu je het zegt... het verschil is inderdaad ietsje groter dan 1 letter.

In elk geval ben je dus niet plotseling verhuisd naar een minder tropische betemming. O:)
Gesloten