Berichten plaats ik altijd in een nieuw venster, waarna ik het 1e venster van mijn browser refresh om te controleren of het bericht daadwerkelijk geplaatst is. Die gewoonte heb ik overgehouden uit de tijd dat internet minder betrouwbaar was, omdat je dan soms een volledig verhaal kwijt was. Ik kan dus met zekerheid zeggen dat hij er stond.Henkjan schreef:vreemd... misschien toch op voorbeeld gedrukt ipv OK? of heeft er iemand van de mods perongeluk op t x-je gedrukt? (nee, ik niet)Marp schreef:Wat ik trouwens ook niet begrijp, is dat mijn reactie op Leeuwarden's bericht verdwenen is, en dat ik niet meer op dit topic geaboneerd ben. Wazig, ik had hem na plaatsing toch echt zien staan.
Nog iets vreemds wat me afgelopen donderdag overkwam:
Toen ik rond 22:15 een voorbeeld van dit bericht bekeek, zag ik dat asterduc net een nieuwe reactie had geplaatst. Na eerst zijn reactie te hebben gelezen, postte ik mijn eigen bericht, en die stond ineens boven die van hem. De plaatsingstijd van mijn bericht had 10:18 pm moeten zijn, maar de getoonde tijd was 7:36 pm. Bij de aanpassing die binnen 1 minuut volgde (herstel van een tikfoutje), werd dan weer wel de juiste tijd vemeld: 10:19 pm.
Asterduc heeft zich vast achter de oren gekrabd omdat hij een bericht met foto's over het hoofd heeft gezien, wat er volgens de vermelding toch al 2,5 uur moet hebben gestaan.