@ KT88: heeft jouw hybride een vv nodig? anders komen we nog een vv te kort nu. Kun je nog eens de boel checken, en anders suggesties doen voor andere combi's, want er is nu zoveel veranderd dat je het ff moet checken.
Ik heb al eens gezegd dat mijn RIAA stage self-supporting is, zelfs een CD input extra heeft, en een line stage met volume pot erbij in.L1.R1 : Boekenplankls (Seas 22TAF/G tweet, Adire Audio Extremis 6.8 midwoofer)/versterking Audyn amps/cd7300 loopwerk + high end DAC
L1.R2 : Ultieme monitor/UcD-versterker/CD-80
L2.R3 : Vifa carat/ASR emitter +/E-sound cd
L2.R1 : High end scan speak reference monitor/WK-versteker (KT88 pp triode)/Buizenvoortrap AMP50/RIAA trap/JVC draaitafel met denon DL160 element
L2.R2 : MTM Peter Geerts/UcD 400 Dual mono/Lua Cantilena SEL cd
L2.R3 : Silverado's/hybride versterker/Marantz cd-5400 CP
L3.R1 : Golden ratio monitor/807SE Buizen/Loopwerk en DAC van KT88
L3.R2 : Kwadrant/UcD400 monoblokken/Lua cantilena SEL
L3.R3 : Meerkanaals opzet: 5 x Hatt III/twee 21" open-baffle subs Velodyne SMS-1/ zelfbouw voorversterker/5 kanaals Gainclone ev/zwaar gemodificeerde Sony meerkanaals cd/sacd/dvd-a-speler
Die amp50-pre kan dus uit set L2R1 weg, daar kan dan zelfs nog een CD/SACD bij ter vergelijk tussen bijv. LP en CD.
Ik zou daar anders ook graag mijn loopwerk + DAC inzetten, dat is aangepast op voortrap en hybrid.
Verder heb ik nog een passief Noble regelaartje a la GP10 van Ovni, maar daarvan mag de kabellengte uit de 1 meter niet te boven gaan omdat ze 100 kohm is.
Kan eventueel tussen CD5400 en hybrid, dan heb ik nog steeds die amp50 pre over (is een linestage met 6CG7 en 5 ingangen), dus die kan overal ingezet worden waar een voortrap/volume gewenst is mits de eindtrap een ingangsimpedantie heeft van >50 kohm.
Ik neem ook wel een bult kabels mee, maar dat is standaard RG58 coax van diverse lengtes, en verzilverd koper met teflon en banaan getwist voor speakers. Niets bijzonders, maar gewoon goed.
Veel van de apparaten ken ik niet, dus zal er in het eerste klooi-uurtje wel enig overleg met de bouwers/eigenaars of korte luistersessies moeten plaatsvinden om e.e.a. synergetisch in orde te krijgen.
Als ik me niet vergis neemt Rho ook een phono trapje mee, de draaitafel kan dan evt. verhuizen naar en andere locatie.
Mijn herstel gaat langzamer dan ik had gehoopt, dus ik hoop dat ik de energie op kan brengen om overal en nergens aanwezig te kunnen zijn.
Ik hoop hierbij stillekens op wat hulp van Jeroen D. en Sander Sassen
En Tony natuurlijk, was helemaal vergeten dat die ook komt!
Er zullen momenten zijn dat ik me even terug moet trekken met een Red Bull/pillen of nicotine, of een kwartiertje op de bank achterin de kantine ga liggen, bij voorbaat mijn excuses hiervoor.