KT88: Ik neem die sony graag onder mijn hoede (en als ie bevalt meteen achterin de auto mee naar huis

). Overigens wil ik je daar niet zien sjouwen oke?, we zijn met genoeg man dat we dat van je over kunnen nemen.
Porcino: aangezien ik ergens las dat iemand erg geinteresseerd was in die emmi heb ik hem op de Carats gezet
Ik heb ook een paar meerkanaals SACD geloof ik, ik zal ze meenemen.
Daniël, je mist dus nog lange interlinks om de subs aan te sluiten. Dat wil dus ook zeggen dat die twee monsters van tony een eigen versterking moeten hebben he?
@ Tony heb jij zelf de versterking van die subs voorhanden met die velodyne of is dat alleen maar een soort van voorversterking tbv de acoustiek?
@ everybody: we missen dus nog twee lange interlinks.....