Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Neem gerust platen mee, geldt voor iedereen trouwens.
De speler is een volautomaat (nee, niet mechanisch.... )
en dus door iedereen te bedienen (maar wel met zorg, graag!).
En Rho, mijn kastjes zien er al helemaal niet uit, dus geneer je vooral niet!
Vorm volgt functie.
Als Toto mij nu even mailt mbt. de multichannelspeler, dan komt dat ook in orde.
Neem gerust platen mee, geldt voor iedereen trouwens.
De speler is een volautomaat (nee, niet mechanisch.... )
en dus door iedereen te bedienen (maar wel met zorg, graag!).
En Rho, mijn kastjes zien er al helemaal niet uit, dus geneer je vooral niet!
Vorm volgt functie.
Als Toto mij nu even mailt mbt. de multichannelspeler, dan komt dat ook in orde.
Hm, bijzonder vervelend, maar Sjaudio heeft nu nog afgezegd. Ik kan niet genoeg vertellen dat als je eenmaal hebt toegezegd dat het in principe vastligt dat je komt. Dit omdat ik persoonlijk dadelijk met kosten opgescheept zit omdat ik dit dagje wilde organiseren. Dus, niet komen = problemen voor mij. Nu staat DekkersJ nog op de wachtlijst, en is het geen groot probleem, dus gaat het deze keer nog.
Aangezien Sjaudio zelfs in het luisterprogramma was opgenomen met zijn ultimini's kan dit dus ook niet doorgaan. gelukkig is daar nog mijn gouwe oude refmon die het gaatje kan vullen. KT88, wil jij even kijken of zoals ik het nu heb gedaan of dat een goede match is? De vorige keer was ie aangesloten op de fraaie 807 van daniel maar dat ging niet echt oke bij de lagere regionen helaas. Hoe dat komt mag jij weten hoop ik. Ik heb nu de golden ratio van jeroen op de 807 gezet, en de refmon om jouw WK-versterker. Kan deze mix goed, en jeroen kan jou golden ratio op de 807?
Hm, bijzonder vervelend, maar Sjaudio heeft nu nog afgezegd. Ik kan niet genoeg vertellen dat als je eenmaal hebt toegezegd dat het in principe vastligt dat je komt. Dit omdat ik persoonlijk dadelijk met kosten opgescheept zit omdat ik dit dagje wilde organiseren. Dus, niet komen = problemen voor mij. Nu staat DekkersJ nog op de wachtlijst, en is het geen groot probleem, dus gaat het deze keer nog.
Aangezien Sjaudio zelfs in het luisterprogramma was opgenomen met zijn ultimini's kan dit dus ook niet doorgaan. gelukkig is daar nog mijn gouwe oude refmon die het gaatje kan vullen. KT88, wil jij even kijken of zoals ik het nu heb gedaan of dat een goede match is? De vorige keer was ie aangesloten op de fraaie 807 van daniel maar dat ging niet echt oke bij de lagere regionen helaas. Hoe dat komt mag jij weten hoop ik. Ik heb nu de golden ratio van jeroen op de 807 gezet, en de refmon om jouw WK-versterker. Kan deze mix goed, en jeroen kan jou golden ratio op de 807?
@ Jacco dekkers, je bent welkom!!
groetjes
Wowly
Als ik niet kom hoef ik die 6.50 niet terug hoor, en ik neem aan dat niemand dat zal willen.
ongeveer 2x10watt, uit een single ended penthode. Geen kei in laag-controle dus. Van de andere kant kwamen de problemen de vorige keer ook vooral door het hoge geluidsniveau waarop men wenste te spelen. Dat trekt zo'n versterker gewoon niet.
Trouwens excusses voor het ongemak, dat ik niet kan komen.
Degene die mijn ultimi's alsnog een keer willen beluisteren kunnen altijd komen. Ik zou 2 stands meenemen voor monitors op de zelfbouw dag, deze zijn nog wel beschikbaar, echter moet iemand ze dan wel op komen halen. Voodooless?
Voorpret? voorpret? waar ben ik ergens. ik heb zo druk me alles regelen voor mijn ouders (pa komt morgen thuis hoera!!) dat ik me er niet mee kan bezig houden helaas, dat laat ik allemaal aan jullie over
Mijn nederige excuses voor het ietswat overenthousiaste reageren...
Nee, zonder gekheid,
Ik ben vreselijk blij dat jouw vader weer naar huis komt. Ik snap ook echt wel dat je je hoofd er nu niet naar hebt staan. De vraag was ook eerder algemeen:
Ik wil graag dingen meenemen, demo-en is ook geen probleem, echter ik wil niet te veel meenemen, aangezien ik niet terug naar huis ga, maar eerst naar vrienden in Breda... (Inbraak, vocht, etc. etc.). Dus tot wederhorens komen alleen de luidsprekers mee, en de Aleph Ono....
Aangezien Sjaudio zelfs in het luisterprogramma was opgenomen met zijn ultimini's kan dit dus ook niet doorgaan. gelukkig is daar nog mijn gouwe oude refmon die het gaatje kan vullen.
Ik wil met alle plezier m'n Silverado's + UcD + Dac eens laten horen hoor, vertel d'r wat details bij etc. Evt. na afloop een vragenronde?
ongeveer 2x10watt, uit een single ended penthode. Geen kei in laag-controle dus. Van de andere kant kwamen de problemen de vorige keer ook vooral door het hoge geluidsniveau waarop men wenste te spelen. Dat trekt zo'n versterker gewoon niet.
Dan spelen we gewoon niet te hard, is de Golden ratio monitor ook helemaal niet voor bedoeld. Gaat dat 13 cm woofertje alleen ook maar ernstig van vervormen.
ongeveer 2x10watt, uit een single ended penthode. Geen kei in laag-controle dus. Van de andere kant kwamen de problemen de vorige keer ook vooral door het hoge geluidsniveau waarop men wenste te spelen. Dat trekt zo'n versterker gewoon niet.
Dan spelen we gewoon niet te hard, is de Golden ratio monitor ook helemaal niet voor bedoeld. Gaat dat 13 cm woofertje alleen ook maar ernstig van vervormen.
is prima. Een eenvoudige monitor staat nog op het programma voor mij om nog eens te bouwen namelijk. Ben benieuwd.
@Sander S: Jouw Silverado's staan ook op mijn lijstje van mogelijk interessante speakers (vanwege het wat hogere rendement). Misschien eens kijken of we eens de combi kunnen maken in Breda?
<reclame>
Zijn er wellicht geinteresseerden voor een van de vele luidspreker drivers die ik te koop heb? Die zou ik dan naar Breda mee kunnen nemen. Scheelt weer verzendkosten... en ik kan m'n sabatical nog even rekken als er weer wat luidsprekers de deur uit gaan
Ik heb ook nog een licentie van Soundeasy in de aanbieding, versie 11. Wordt niet vaak aangeboden... Deze is met een usb hardware key.
Voor vragen kun je me mailen.
Dank voor uw tijd En tot over een week!
</reclame>
Groet,
Hans.
P.S.: Is er toevallig iemand die 'een' foliespoel in de verkoop heeft? Het gaat mij om de folie, niet om een specifieke waarde...
Back ontopic, ik heb de tijdsindeling veranderd. 'Na overleg met jeroen hebben we besloten om de klooitijd smorgens te verlengen met een kwartier.
Dit om de apparatuur goed weg te zetten (iedere equipment in de juiste luisterruimte), de ruimte's klaar te maken voor gebruik (acoustisch klaar maken met matten en panelen, stoelen en tafels goed neerzetten of wegzetten ect) en de juiste plaatsing van de luidsprekers te bereiken.
Daarbij is niet iedereen exact om 9.00 uur aanwezig (wat natuurlijk wel heel erg fijn zou zijn) en willen we wel natuurlijk elkaar even leren kennen natuurlijk. ook wil ik nog wat tijd van jullie om jullie even toe te spreken vwb de regels van de luisterdag (gebruik van de bar, groepenindeling, gang van zaken, manier van gebruik van de apparatuur en natuurlijk het obligate buigen naar mijn persoontje indien je mij voorbij loopt )
Mochten er nog meer zaken zijn die jullie nog willen bespreken voor de luisterdag van komende zaterdag stel ik voor dit spoedig alhier te bespreken zodat we nog wat last minute tweaking kunnen plegen
...en natuurlijk het obligate buigen naar mijn persoontje indien je mij voorbij loopt )
Is dat de reden van je beroepskeuze? Mensen die hiertoe fisiek niet in staat zijn, hier alsnog toe in staat te stellen?
Mochten er nog meer zaken zijn die jullie nog willen bespreken voor de luisterdag van komende zaterdag stel ik voor dit spoedig alhier te bespreken zodat we nog wat last minute tweaking kunnen plegen
Jan
In het programma staat bij Caratje twee versies van een 6-kanaals voorversterker. Een van beide versies is de mijne (die ook al bij mij aangemeld staat), en die andere is niet klaar. Per saldo zal er dus maar eentje aanwezig zijn.
Is er nu al iets van een planning bekend? Ik wil graag komen, maar heb nog geen locatie, starttijd (al lijkt dat gezien verhaal boven 09:00...) en wie demo't wat. Mijn Vector5ref heeft saphonger, dus indien het kan graag een versterker die wat stroom kan leveren...