Leuk gezicht wat ik jullie niet wil onthouden:
http://video.google.nl/videoplay?docid= ... 3049888680
(stuk kleiner, met dank aan Tjolk)
Of een CD speler 2Hz kan weergeven... dacht 't wel
Kees
Moderator: Beheerdersteam
Zooo...zitten ze er nu nog in??? Ze raken het roostertje wat er voor zit (bijna?). Via youtube.com kan je je filmpje uploaden en ook makkelijker delen...audiomanics schreef:Om even te zien of alle speakers in mijn achterbank wel goed aangesloten zaten, even een testje gedraaid...
Leuk gezicht wat ik jullie niet wil onthouden:
http://home.quicknet.nl/qn/prive/susan. ... erbank.mov
(4mb-- ik weet niet hoe ik het kleiner kan maken... nog niet dus)
Of een CD speler 2Hz kan weergeven... dacht 't wel![]()
Kees
IS bruut!markje schreef:Gebruik je die dingen alleen voor de weergave van muziek of ook om te ventileren?
Het ziet er wel ontzettend bruut uit.
Groeten Mark

Gewoon naartoe lopen, wat door je haar woelen, nog 'ns dichterbij gaan staan en dan zeggen:Doet me denken aan een verkoper in een hifi zaak die de koper wijst op de wapperende konussen van het setje dat-ie aan het demostreren is: "goed, hè?".