Luisterdag 7 october 2006 Breda II
Moderator: Beheerdersteam
Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
- voodooless
- Berichten: 4775
- Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
- Locatie: Arnhem
- Contacteer:
-
peter geerts
- Berichten: 145
- Lid geworden op: ma 22 aug 2005, 23:10
Het voorstel van Satch lijkt me leuk. Het verslag van Hifi.nl over de DDIY was vrij negatief. Ik weet zeker dat het ook anders kan.
Ik wordt trouwens wel wat nerveus, want ik heb eigenlijk nog nooit iemand serieus naar mijn creaties laten luisteren (behalve familie en vrienden die het allemaal niet erg interesseerd).
Ik wordt trouwens wel wat nerveus, want ik heb eigenlijk nog nooit iemand serieus naar mijn creaties laten luisteren (behalve familie en vrienden die het allemaal niet erg interesseerd).
Dat is natuurlijk geen probleem.voodooless schreef:Ik vind het een prima ideeEchter onder de voorwaarde dat het zelfde verslag ook hier gepost gaat worden
Dat hangt ervan af natuurlijk. Als jullie creaties net zo klinken als de gemiddelde ghetto-blaster..... Maar daar ga ik niet van uit. Wat ik hier langs zie komen lijkt me minstens zo goed als al die 'high-end' fabrieksapparatuur, dus ik ga ervan uit dat dat wel goed zit.peter geerts schreef:Het voorstel van Satch lijkt me leuk. Het verslag van Hifi.nl over de DDIY was vrij negatief. Ik weet zeker dat het ook anders kan.
Voor diegenen die willen kijken wat ik zoal schrijf:
http://forum.audiofreaks.nl/index.php?topic=7167.0
http://forum.audiofreaks.nl/index.php?topic=6808.75
http://forum.audiofreaks.nl/index.php?topic=6654.0
http://forum.audiofreaks.nl/index.php?topic=5412.0
Zo. genoeg opgeschept.....
Nou je hebt bewezen dat je netjes schrijft gezien het feit dat je de ISA holland mensen respectvol hebt benaderd
Ik hoop echter dat je ook zelf probeert te genieten van de muziek en het gezellige sfeertje wat er hangt. Soms voel ik me net zo'n pro fotograaf. Die zien bijna alles vanuit een fotografisch perspectief en kunnen niet meer gewoon genieten van een lekker wandelingetje door het bos of stad. Als ik een interessante set hoor ga ik meteen over in kritische modus, en daar had ik gelukkig geen last van op luisterdag Breda I
Ik hoop echter dat je ook zelf probeert te genieten van de muziek en het gezellige sfeertje wat er hangt. Soms voel ik me net zo'n pro fotograaf. Die zien bijna alles vanuit een fotografisch perspectief en kunnen niet meer gewoon genieten van een lekker wandelingetje door het bos of stad. Als ik een interessante set hoor ga ik meteen over in kritische modus, en daar had ik gelukkig geen last van op luisterdag Breda I
Dat had ik ook. Blijkt dat het zeer de moeite is om er anderen naar te laten luisteren.peter geerts schreef:Ik wordt trouwens wel wat nerveus, want ik heb eigenlijk nog nooit iemand serieus naar mijn creaties laten luisteren (behalve familie en vrienden die het allemaal niet erg interesseerd).
Als het goed is zullen we dat zeker zeggen. als het niet goed is is dat zo erg ook niet. We zullen met z'n allen wel genoeg raad weten te geven zodat het geen goeie maar uitstekende speaker wordt eens de probleempjes opgelost zijn. Dat is toch mijn ervaring met die toffe bende hier.
Ik neem aan van wel, ik check evt morgen wel mijn raborek als ik de tijd vind.
Idd jammer Edo dat je er niet bij bent, het barst weer van de interessante zaken deze keer...
Ik ken dat gevoel wel van, wat vinden ze van mijn creatie. De meesten zijn no-nonsense luisteraars (anders kochten ze wel B&W ofzo
) en gaan vooral op hun oren af. dus als jij het prettig vind klinken vinden wij dat waarschijnlijk ook. No sweat man, het is gewoon een prettig gezellig dagje. Het lijkt net op een pop-concert, je zit er met allemaal mensen die dezelfde hobby hebben, veel beter dan dit word het niet!
Wowly
Idd jammer Edo dat je er niet bij bent, het barst weer van de interessante zaken deze keer...
Ik ken dat gevoel wel van, wat vinden ze van mijn creatie. De meesten zijn no-nonsense luisteraars (anders kochten ze wel B&W ofzo
Wowly
-
peter geerts
- Berichten: 145
- Lid geworden op: ma 22 aug 2005, 23:10
-
audiofreak
- Berichten: 91
- Lid geworden op: za 06 nov 2004, 14:38
- Contacteer:
@ Wowly,
Ik heb je al een pb-tje gestuurd,maar voor de zekerheid zet ik het hier ook nog even.
Ik ben onlangs verhuisd en sinds heel kort op het internet weer.
Ik zag gisteravond dit topic voor het eerst en vroeg mij af ,ondanks dat het overvol is ,of ik er toch nog bij kon komen.
Ik was er de vorige keer ook bij,wat toen heel leuk en gezellig was.
groet,

Ik heb je al een pb-tje gestuurd,maar voor de zekerheid zet ik het hier ook nog even.
Ik ben onlangs verhuisd en sinds heel kort op het internet weer.
Ik zag gisteravond dit topic voor het eerst en vroeg mij af ,ondanks dat het overvol is ,of ik er toch nog bij kon komen.
Ik was er de vorige keer ook bij,wat toen heel leuk en gezellig was.
groet,
-
de vuilnisman
- Berichten: 123
- Lid geworden op: di 31 aug 2004, 12:46
- voodooless
- Berichten: 4775
- Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
- Locatie: Arnhem
- Contacteer:
- b_force
- Ook commercieel actief
- Berichten: 12445
- Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
- Locatie: West Friesland
- Contacteer:
Oww, mmm jammer. Was er erg benieuwd naar.voodooless schreef:Ik wil even mijn CD-speler afmelden voorlopig. Ding deed vrijdag vreemde dingen bij Montana. Dat moet ik dus eerst grondig uitzoeken!
Maargoed ik wil het wel zeker weten, naders heeft mijn speler ook niet echt veel zin.
Is het porberen het niet waard dan ?
- voodooless
- Berichten: 4775
- Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
- Locatie: Arnhem
- Contacteer:
Tot mijn spijt is er iets tussen gekomen dus ik kan niet komen.de vuilnisman schreef:Ik wil ook graag naar Breda, is er eventueel nog plaats?
De Vuilnisman in mijn plaats?
Wat loop ik te balen. zat ik ook al naast de luisteravond bij Montana en nu ook weer hier.
Als jullie mijn speler willen horen en KT88 (is de enige welke ik persoonlijk ken en bij mij in de buurt woont) wil hem meenemen en beheren alsof de sony vanhemzelf is, wil ik hem wel de vrijdag ervoor bij hem afleveren.
Wie weet kan ik zaterdag om een uur of 4 in Breda zijn en kan ik nog een uurtje luisteren.
Zeg het maar?!ToTo schreef:Montana????KT88 schreef:Is wel wat lastig, ik heb zelf al e.e.a. aan apparatuur en CDs/LPs te beheren, plus dat ik nog eens als vliegende kiep fungeer voor her en der aansluitingsprobleempjes, meetklusjes en soldeerdingetjes.
Ik wil hem wel meenemen, maar dan mag iemand anders erop passen.
-
de vuilnisman
- Berichten: 123
- Lid geworden op: di 31 aug 2004, 12:46
Als het zou kunnen, heel graag.
ToTo schreef:Tot mijn spijt is er iets tussen gekomen dus ik kan niet komen.de vuilnisman schreef:Ik wil ook graag naar Breda, is er eventueel nog plaats?
De Vuilnisman in mijn plaats?
Wat loop ik te balen. zat ik ook al naast de luisteravond bij Montana en nu ook weer hier.
Als jullie mijn speler willen horen en KT88 (is de enige welke ik persoonlijk ken en bij mij in de buurt woont) wil hem meenemen en beheren alsof de sony vanhemzelf is, wil ik hem wel de vrijdag ervoor bij hem afleveren.
Wie weet kan ik zaterdag om een uur of 4 in Breda zijn en kan ik nog een uurtje luisteren.
