Luisterdag 7 october 2006 Breda II

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Gebruikersavatar
KT88
In memoriam †
Berichten: 1634
Lid geworden op: ma 07 nov 2005, 23:31
Locatie: Gooi

Bericht door KT88 »

Wowly, ik heb ook nog geen betalingsinformatie gehad.
Kun je die even e-mailen?
In mijn PB lijstje staat het niet..........

- edit -
OK, thanks, staat erop.
Laatst gewijzigd door KT88 op di 19 sep 2006, 20:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

@ KT88: hij komt eraan!

Wat vinden jullie van het voorstel van Satch op de vorige pagina?

Ik vind het wel een leuk idee....

Wowly
Gebruikersavatar
voodooless
Berichten: 4775
Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Bericht door voodooless »

Ik vind het een prima idee :) Echter onder de voorwaarde dat het zelfde verslag ook hier gepost gaat worden :D
peter geerts
Berichten: 145
Lid geworden op: ma 22 aug 2005, 23:10

Bericht door peter geerts »

Het voorstel van Satch lijkt me leuk. Het verslag van Hifi.nl over de DDIY was vrij negatief. Ik weet zeker dat het ook anders kan.

Ik wordt trouwens wel wat nerveus, want ik heb eigenlijk nog nooit iemand serieus naar mijn creaties laten luisteren (behalve familie en vrienden die het allemaal niet erg interesseerd).
satch
Berichten: 135
Lid geworden op: do 12 mei 2005, 8:02

Bericht door satch »

voodooless schreef:
Ik vind het een prima idee :) Echter onder de voorwaarde dat het zelfde verslag ook hier gepost gaat worden :D
Dat is natuurlijk geen probleem.
peter geerts schreef:
Het voorstel van Satch lijkt me leuk. Het verslag van Hifi.nl over de DDIY was vrij negatief. Ik weet zeker dat het ook anders kan.
Dat hangt ervan af natuurlijk. Als jullie creaties net zo klinken als de gemiddelde ghetto-blaster..... Maar daar ga ik niet van uit. Wat ik hier langs zie komen lijkt me minstens zo goed als al die 'high-end' fabrieksapparatuur, dus ik ga ervan uit dat dat wel goed zit.

Voor diegenen die willen kijken wat ik zoal schrijf:

http://forum.audiofreaks.nl/index.php?topic=7167.0

http://forum.audiofreaks.nl/index.php?topic=6808.75

http://forum.audiofreaks.nl/index.php?topic=6654.0

http://forum.audiofreaks.nl/index.php?topic=5412.0

Zo. genoeg opgeschept..... :wink:
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Nou je hebt bewezen dat je netjes schrijft gezien het feit dat je de ISA holland mensen respectvol hebt benaderd :D

Ik hoop echter dat je ook zelf probeert te genieten van de muziek en het gezellige sfeertje wat er hangt. Soms voel ik me net zo'n pro fotograaf. Die zien bijna alles vanuit een fotografisch perspectief en kunnen niet meer gewoon genieten van een lekker wandelingetje door het bos of stad. Als ik een interessante set hoor ga ik meteen over in kritische modus, en daar had ik gelukkig geen last van op luisterdag Breda I :P
satch
Berichten: 135
Lid geworden op: do 12 mei 2005, 8:02

Bericht door satch »

ISA Holland. Tsja, daar is al genoeg over gezegd. Ik heb geprobeerd te luisteren naar de luidsprekers en niet naar alle hocus-pocus eromheen. De conclusies mogen duidelijk zijn.....
Tuurlijk ga ik lekker genieten, maar schrijven is ook een beetje mijn hobby, dus ik combineer beide geneugten.... 8)
Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

Bericht door rho »

peter geerts schreef:
Ik wordt trouwens wel wat nerveus, want ik heb eigenlijk nog nooit iemand serieus naar mijn creaties laten luisteren (behalve familie en vrienden die het allemaal niet erg interesseerd).
Dat had ik ook. Blijkt dat het zeer de moeite is om er anderen naar te laten luisteren.
Als het goed is zullen we dat zeker zeggen. als het niet goed is is dat zo erg ook niet. We zullen met z'n allen wel genoeg raad weten te geven zodat het geen goeie maar uitstekende speaker wordt eens de probleempjes opgelost zijn. Dat is toch mijn ervaring met die toffe bende hier. :D
Gebruikersavatar
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Edo »

Zeker....

Jammer dat ik er helaas niet bij kan zijn deze keer... :(
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

Is trouwens het geld van mij al binnen ?
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Ik neem aan van wel, ik check evt morgen wel mijn raborek als ik de tijd vind.

Idd jammer Edo dat je er niet bij bent, het barst weer van de interessante zaken deze keer...

Ik ken dat gevoel wel van, wat vinden ze van mijn creatie. De meesten zijn no-nonsense luisteraars (anders kochten ze wel B&W ofzo :D ) en gaan vooral op hun oren af. dus als jij het prettig vind klinken vinden wij dat waarschijnlijk ook. No sweat man, het is gewoon een prettig gezellig dagje. Het lijkt net op een pop-concert, je zit er met allemaal mensen die dezelfde hobby hebben, veel beter dan dit word het niet!

Wowly
peter geerts
Berichten: 145
Lid geworden op: ma 22 aug 2005, 23:10

Bericht door peter geerts »

Ik bedoel eigenlijk ook gewoon een gezond soort zenuwen. Alsof je een presentatie moet gaan geven zegmaar. Ik heb er erg veel zin in. Het lijkt me erg leuk om eens wat serieuze hobby genoten te ontmoeten!
audiofreak
Berichten: 91
Lid geworden op: za 06 nov 2004, 14:38
Contacteer:

Bericht door audiofreak »

@ Wowly,

Ik heb je al een pb-tje gestuurd,maar voor de zekerheid zet ik het hier ook nog even.

Ik ben onlangs verhuisd en sinds heel kort op het internet weer.
Ik zag gisteravond dit topic voor het eerst en vroeg mij af ,ondanks dat het overvol is ,of ik er toch nog bij kon komen.
Ik was er de vorige keer ook bij,wat toen heel leuk en gezellig was.

groet,
8)
de vuilnisman
Berichten: 123
Lid geworden op: di 31 aug 2004, 12:46

Bericht door de vuilnisman »

Ik wil ook graag naar Breda, is er eventueel nog plaats?
Gebruikersavatar
voodooless
Berichten: 4775
Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Bericht door voodooless »

Ik wil even mijn CD-speler afmelden voorlopig. Ding deed vrijdag vreemde dingen bij Montana. Dat moet ik dus eerst grondig uitzoeken!
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

voodooless schreef:
Ik wil even mijn CD-speler afmelden voorlopig. Ding deed vrijdag vreemde dingen bij Montana. Dat moet ik dus eerst grondig uitzoeken!
Oww, mmm jammer. Was er erg benieuwd naar.
Maargoed ik wil het wel zeker weten, naders heeft mijn speler ook niet echt veel zin.

Is het porberen het niet waard dan ?
Gebruikersavatar
voodooless
Berichten: 4775
Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Bericht door voodooless »

Als het correct gefixed is wel ja ;)
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Bericht door b_force »

laten we het hopen dan :P
ToTo
Berichten: 445
Lid geworden op: zo 30 apr 2006, 19:52
Locatie: Mol-Postel België

Bericht door ToTo »

de vuilnisman schreef:
Ik wil ook graag naar Breda, is er eventueel nog plaats?
Tot mijn spijt is er iets tussen gekomen dus ik kan niet komen.

De Vuilnisman in mijn plaats?


Wat loop ik te balen. zat ik ook al naast de luisteravond bij Montana en nu ook weer hier.

Als jullie mijn speler willen horen en KT88 (is de enige welke ik persoonlijk ken en bij mij in de buurt woont) wil hem meenemen en beheren alsof de sony vanhemzelf is, wil ik hem wel de vrijdag ervoor bij hem afleveren.
Wie weet kan ik zaterdag om een uur of 4 in Breda zijn en kan ik nog een uurtje luisteren.
Gebruikersavatar
KT88
In memoriam †
Berichten: 1634
Lid geworden op: ma 07 nov 2005, 23:31
Locatie: Gooi

Bericht door KT88 »

Is wel wat lastig, ik heb zelf al e.e.a. aan apparatuur en CDs/LPs te beheren, plus dat ik nog eens als vliegende kiep fungeer voor her en der aansluitingsprobleempjes, meetklusjes en soldeerdingetjes.

Ik wil hem wel meenemen, maar dan mag iemand anders erop passen.
ToTo
Berichten: 445
Lid geworden op: zo 30 apr 2006, 19:52
Locatie: Mol-Postel België

Bericht door ToTo »

KT88 schreef:
Is wel wat lastig, ik heb zelf al e.e.a. aan apparatuur en CDs/LPs te beheren, plus dat ik nog eens als vliegende kiep fungeer voor her en der aansluitingsprobleempjes, meetklusjes en soldeerdingetjes.

Ik wil hem wel meenemen, maar dan mag iemand anders erop passen.
Montana????
Gebruikersavatar
Martijn H
Berichten: 3210
Lid geworden op: di 22 nov 2005, 14:08
Locatie: Amsterdam

Bericht door Martijn H »

ToTo schreef:
KT88 schreef:
Is wel wat lastig, ik heb zelf al e.e.a. aan apparatuur en CDs/LPs te beheren, plus dat ik nog eens als vliegende kiep fungeer voor her en der aansluitingsprobleempjes, meetklusjes en soldeerdingetjes.

Ik wil hem wel meenemen, maar dan mag iemand anders erop passen.
Montana????
Zeg het maar?!
de vuilnisman
Berichten: 123
Lid geworden op: di 31 aug 2004, 12:46

Bericht door de vuilnisman »

Als het zou kunnen, heel graag.
ToTo schreef:
de vuilnisman schreef:
Ik wil ook graag naar Breda, is er eventueel nog plaats?
Tot mijn spijt is er iets tussen gekomen dus ik kan niet komen.

De Vuilnisman in mijn plaats?


Wat loop ik te balen. zat ik ook al naast de luisteravond bij Montana en nu ook weer hier.

Als jullie mijn speler willen horen en KT88 (is de enige welke ik persoonlijk ken en bij mij in de buurt woont) wil hem meenemen en beheren alsof de sony vanhemzelf is, wil ik hem wel de vrijdag ervoor bij hem afleveren.
Wie weet kan ik zaterdag om een uur of 4 in Breda zijn en kan ik nog een uurtje luisteren.
Gebruikersavatar
Porcino
Berichten: 699
Lid geworden op: zo 19 feb 2006, 10:54
Locatie: Arnhem

Bericht door Porcino »

Hard bouwende heb ik niet eens meer tijd voor de voorpret :p

Is er een draaitafel in de zaal? Heb weinig zin de Porcino mee te nemen, das me net weer te gortig...

Anders is het alleen kijken en handjes af :p
Gebruikersavatar
KT88
In memoriam †
Berichten: 1634
Lid geworden op: ma 07 nov 2005, 23:31
Locatie: Gooi

Bericht door KT88 »

Yep, we kunnen zijdezacht LPs draaien ;-)
Mijn gemodde JVC-tje speelt als een tierelier, het is geen Michell of Well Tempered, maar gewoon goed.
En de bediening is dusdanig simpel dat iedereen ermee overweg kan (en mag!).
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”