KT88 schreef:b_force schreef:[
En over het voorbeeld met de S/PDIF kabel. Ik bedoelde het meer als;
"Het maakt geen bal uit, mits... "
en
"Kabels hebben wel invloed, maar..."
En dat hangt dus beiden af van de afmetingen van het "project".
maargoed, het is nu iig duidelijk

Kijk, nu is er inzicht!
maar, maar.... dat probeer ik dus net al de hele tijd te zeggen
Maargoed...
idd back ontopic
@Sander
Maar het gaat er toch niet om of ik het beter weet ? Ik had enkel een mening over en kabel, als die niet goed is, evengoeie vrienden, maar vertel dat dan.
Ik hoef dan ook echt niet betweterig te zijn (zo voel ik me ook niet), daarom snap ik je opmerking ook niet helemaal.
Je moet mensen ook de tijd geven om het te snappen en in een discussie rustig en duidelijk te vertellen waarom iemand een verkeerde gedachte sprong maakt.
Ik vind de opmerking over dat iemand maar beter kan gaa studeren oid ook niet echt nodig, omdat ik helemaal niemand aanval of wat dan ook.
Discussies zijn er niet alleen om te kijken wie er gelijk heeft, maar soms ook om iets te kunnen uitleggen of een misverstand recht te zetten. (althans zo voel ik het).
En of iemand dan toevallig iets mis heeft dat kan best gebeuren, maar dat is dan ook helemaal niet erg als je dat even duidelijk maakt.
Ik sta er iig altijd wel voor open als i kfouten maak, daar leer je enkel van..
Voortaan zou ik mijn opmerkingen,visies en ideen iets anders formuleren, wellicht help dat ook wel wat
Ik moet trouwens hier ook eens wat kabeltjes veranderen. Tis toch niet helemaal je van het.
Helaas ziten we momenteel een beetje in een geld dip dus dat gaat nog wel fftjes duren.