Animocheck Luisterdag Breda II !!

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Plaats reactie

Wil je meedoen met Luisterdag Breda II?

ja
13
93%
nee
1
7%
 
Totaal aantal stemmen: 14

Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Animocheck Luisterdag Breda II !!

Bericht door Wowly »

Naar aanleiding van de zéér geslaagde dag afgelopen 27 mei kwam al zeer snel ter sprake dat we dit op korte termijn nog maar eens moesten gaan doen, daar de dag veel te snel voorbij was...... Nu de zomervakantie's ten einde lopen en de meesten weer actief zijn op dit forum kan ik hiervoor een animocheck doen.

Ook al komen er maar enkelen, de dag kan toch gewoon doorgaan. Ik kan namelijk één, twee of drie (desnoods meer) ruimte's huren. Dus ook als er meerderen willen komen, het kan allemaal, binnen bepaalde grenzen natuurlijk :D

Het plan was deze ongeveer eind september te gaan plannen, maar ik hoor het natuurlijk graag als er andere data gewild zijn! Zo duurt het niet al te lang voordat we weer kunnen genieten, maar hebben we nog wel 1,5 maand om lekker wat voorpret te hebben....

De opzet zal weer als de vorige zijn, tijd voor luisteren, en wat tijd om wat aan te klooien (setjes matchen, tweaken etc), zeer lage kosten, in Breda met goede akoestiek (!), plenty parkeeruimte, goedkope drankjes, wat willen jullie nog meer?????

Ik ga in ieder geval, ik denk dat jeroen_D ook weer van de partij zal zijn. Ik hoop Marc Heijligers met zijn project binnen te halen (wow), Bart zijn Tumult eens te laten rommelen, misschien dat Sander een demo heeft van zijn project (non-plus-ultra UcD) en dat doppedoos en daddy zijn gemodificeerde buizenbakken al af heeft :D

Mensen, laat van jullie horen en vul de Poll in!!

Wowly
Gebruikersavatar
KT88
In memoriam †
Berichten: 1634
Lid geworden op: ma 07 nov 2005, 23:31
Locatie: Gooi

Bericht door KT88 »

Count me in!

Ik ben bezig de WK-versterker af te maken (KT88 PP in triode), ik kan een draaitafel meenemen (JVC, met (dan) modificaties), ik heb een nieuwe voortrap en RIAA stage en als er niet voldoende speakers zijn, heb ik ofwel Magnepan SMGA ofwel EPOS ES11 (gemodificeerd).

Maar dat laatste zal wel niet nodig zijn ;-)

Maar Wowly, als je me ergens indeelt, dan svp. geen LUA CD speler voor mij :twisted:
Gebruikersavatar
voodooless
Berichten: 4775
Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Bericht door voodooless »

Vorige keer was ik zo dom om me in de dag te vergissen, dus nu wil ik er zeker bij zijn!

Als mijn CD speler mods helemaal klaar zijn lijkt het me wel leuk om deze dan mee te nemen.

Btw, zolang het maar niet het weekeind van de 24e is...
Laatst gewijzigd door voodooless op do 10 aug 2006, 23:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33821
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Bericht door Henkjan »

als ik kom (ben t wel van plan), dan neem ik Lancetta's en Needles mee, misschien met verschillende filters (gewoon en high end bv)
Gebruikersavatar
Luxjan
Berichten: 129
Lid geworden op: ma 24 jul 2006, 23:48
Locatie: Tongeren

Bericht door Luxjan »

Wowly,
Zijn geinteresseerde luisteraars ook uitgenodigd?
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Zoals de vorige keer zijn luisteraars ook welkom, mits niet al te veel, ik wil de dag wel open houden voor mensen van het forum, en als er teveel bezoekers meekomen word het snel te druk en komen we aan een tekort aan ruimte in de schaarse goede akoestische ruimte's.

Komt je Vader weer mee deze keer?

Wowly
Gebruikersavatar
Luxjan
Berichten: 129
Lid geworden op: ma 24 jul 2006, 23:48
Locatie: Tongeren

Bericht door Luxjan »

Wowly,
Ik bedoelde eigenlijk ondergetekende :wink:
Gebruikersavatar
Edo
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 4448
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 0:20
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Edo »

Leuk weer, Wowly

Denk dat ik Isis deze keer maar thuis laat...alleen nieuwe speakers zijn nog in ontwerpfase...

Edo
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Ow sorry luxjan, ik haal je door de war met digidoo, die was er met zijn vader (evenals doppedoos natuurlijk :D )

Natuurlijk ben je van harte welkom!!!

Edo, ook zonder project ben je natuurlijk heel erg welkom!! 8)

Wowly
Gebruikersavatar
jeroen_d
Ook commercieel actief
Berichten: 12869
Lid geworden op: za 28 aug 2004, 1:21
Contacteer:

Bericht door jeroen_d »

Edo schreef:
Leuk weer, Wowly

Denk dat ik Isis deze keer maar thuis laat...alleen nieuwe speakers zijn nog in ontwerpfase...

Edo
Kan ik me voorstellen, elke keer dat gesjouw en ze zijn ook wel erg degelijk uitgevoerd!!! Ging je weer met je steekkarretje :lol: . Voor mij wordt het ook de laatste keer monitor + dipoolbas, daarna is het mooi geweest en mensen kunnen ook altijd bij mij thuis komen luisteren. Maar ik ben zelf erg benieuwd hoe het nieuwe filter nu in Breda klinkt, hoewel ik die luisterruimte beneden niet nog een keer ga proberen :twisted: . Ik zou Wowly willen aanraden die ruimte er gewoon niet bij te huren en het bij de twee op zolder te laten.
Martijn M
Ook commercieel actief
Berichten: 4088
Lid geworden op: zo 21 nov 2004, 19:42
Contacteer:

Bericht door Martijn M »

Ik wil ook graag komen. De vorige keer moest ik helaas alsnog afhaken op het laatste moment.
Tegen die tijd zijn mijn scanspeak-W23 subs klaar (moet er nu nog de laatste hand aan leggen) en die zou ik dan eventueel mee kunnen nemen(als ik ze in de auto krijg), alsook mijn ref. mon.'s. Ik zou het verschil met die van Wowly wel eens willen horen.
Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8788
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel
Contacteer:

Bericht door Wowly »

Het is duidelijk dat er ruim genoeg animo is om de dag nog eens te gaan organiseren. Ik zal een topic maken voor de datum te bepalen en dan gaan ik de inschrijvingen openen

check this! viewtopic.php?p=45646#45646


Bedankt tot zover!!

Wowly
fireman
Berichten: 592
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 8:52
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door fireman »

Lijkt me idd wel weer leuk, en dan ook zonder de eVe's. die kennen we nou wel :-#

Als ik mijn ultimini's nog niet de deur uit heb dan neem ik die wel mee. Vergelijk met die van Ed ( asterduck )
Gebruikersavatar
rho
Berichten: 4766
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 19:30
Locatie: Peer, België

Bericht door rho »

Meedoen zal misschien niet lukken, maar komen luisteren lijkt me iig wel leuk. :D
Bart_M
Mede-oprichter ZBA
Berichten: 1716
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 7:17
Locatie: Eindhoven

Bericht door Bart_M »

Veel interesse in, moet alleen even kijken wanneer het precies is. Oktober zal waarschijniljk niet gaan.
Gebruikersavatar
Hans Nootdorp
Berichten: 2036
Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
Locatie: Nootdorp

Bericht door Hans Nootdorp »

fireman schreef:
Lijkt me idd wel weer leuk, en dan ook zonder de eVe's. die kennen we nou wel :-#
Fireman:
Ik weet dat er iemand is die de Reference Monitor+ heeft gemodificeerd. Misschien aardig om die eens naast jouw eVe te zetten. Zij verschillen alleen in de bas-unit (met 18W8545K) en natuurlijk het filter.
fireman
Berichten: 592
Lid geworden op: di 24 aug 2004, 8:52
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door fireman »

Hans Nootdorp schreef:
fireman schreef:
Lijkt me idd wel weer leuk, en dan ook zonder de eVe's. die kennen we nou wel :-#
Fireman:
Ik weet dat er iemand is die de Reference Monitor+ heeft gemodificeerd. Misschien aardig om die eens naast jouw eVe te zetten. Zij verschillen alleen in de bas-unit (met 18W8545K) en natuurlijk het filter.
Ik moet helaas werken op die dag.

Wie is het die de ref+ gemodifiseerd heeft?
Gebruikersavatar
Hans Nootdorp
Berichten: 2036
Lid geworden op: di 29 aug 2006, 1:52
Locatie: Nootdorp

Bericht door Hans Nootdorp »

Fireman,

Ik bedoel Jaco (waar jij vorige week ook contact mee had).
Zoals je weet(?) heeft hij in de kast van een Ref+Monitor en evEII gebouwd met een 18W8545K ipv een 21W8555.
Interessant!
Plaats reactie

Terug naar “DIY Events door leden”