Ook al komen er maar enkelen, de dag kan toch gewoon doorgaan. Ik kan namelijk één, twee of drie (desnoods meer) ruimte's huren. Dus ook als er meerderen willen komen, het kan allemaal, binnen bepaalde grenzen natuurlijk
Het plan was deze ongeveer eind september te gaan plannen, maar ik hoor het natuurlijk graag als er andere data gewild zijn! Zo duurt het niet al te lang voordat we weer kunnen genieten, maar hebben we nog wel 1,5 maand om lekker wat voorpret te hebben....
De opzet zal weer als de vorige zijn, tijd voor luisteren, en wat tijd om wat aan te klooien (setjes matchen, tweaken etc), zeer lage kosten, in Breda met goede akoestiek (!), plenty parkeeruimte, goedkope drankjes, wat willen jullie nog meer?????
Ik ga in ieder geval, ik denk dat jeroen_D ook weer van de partij zal zijn. Ik hoop Marc Heijligers met zijn project binnen te halen (wow), Bart zijn Tumult eens te laten rommelen, misschien dat Sander een demo heeft van zijn project (non-plus-ultra UcD) en dat doppedoos en daddy zijn gemodificeerde buizenbakken al af heeft
Mensen, laat van jullie horen en vul de Poll in!!
Wowly
