Na lang dubben
Allen m'n keuze staat nog niet helemaal vast, maar de premium 33 stond mij wel aan behalve de kast.
Ik heb zelf een nieuw ontwerp getekend zie plaatje(inventor) wat ik mooier vindt.

Mijn vraag is heeft er iemand ervaring met dit type luidspreker zoja hoe zijn die?
