Ik zou dan voor de TOTEM - MANI 2 gaan.

Klinkt zeer mooi. Maar vrij prijzig.
Deze zou ook uit komen ivm de WAF
Moderator: Beheerdersteam



Totem maakt fijne speakers idd. Tijdens m'n zoektocht ook geluisterd naar de Arro.fireman schreef:Ik zou dan voor de TOTEM - MANI 2 gaan.


Ik heb 4 Maggies (en zeer binnenkort nog 2 erbij), toen ik mijn vrouw tegen het lijf liep had ik ze nog niet, maar ze vindt het prachtig!ovni schreef:Ik zou voor grote maggies gaan en dan een huis eromheen laten ontwerpen.
