Nieuw tijdschrift?
Moderator: Beheerdersteam
- voodooless
- Berichten: 4775
- Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
- Locatie: Arnhem
- Contacteer:
Nieuw tijdschrift?
Iemand bekend met dit tijdschrift:
http://www.acoustic-design-magazin.de
Blijkt er vanaf mei te zijn....
http://www.acoustic-design-magazin.de
Blijkt er vanaf mei te zijn....
- voodooless
- Berichten: 4775
- Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
- Locatie: Arnhem
- Contacteer:
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
ex-K&T dusasterduc schreef:klopt, das de kerel die de kasten bouwt. Beetje alternatieveling, maar wel heel sympathiek.SARK schreef:Ken het blad niet, maar Udo Wohlgemuth ... da's toch die gast van K&T
- voodooless
- Berichten: 4775
- Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
- Locatie: Arnhem
- Contacteer:
Ja, is hij er niet op het zelfde moment uitgeknkkerd als Timmemans toen het blad werd overgenomen en wat meer Popi Jopie moest worden van de uitgever? Of vergis ik mij nu?Henkjan schreef:ex-K&T dusmaar idd een erg sympatieke vent met heerlijke no-nonsense aanpak, plezierige tegenpool van Timmermans
Het is idd erg leuk om te lezen, helder en begrijpelijk. Mooi initiatief
Ok, bedabkt Henkjan,
Volg K&T de laatste jaren niet meer zo regelmatig. Na het vertrek van Timmermans was het blad enorm ingezakt en het heeft behoorlijk lang geduurd voordat het weer een beetje bijtrok en niveau kreeg.
Het was voor mij destijds vooral interessant vanwege de grondige en uitgebreide speakertesten. Dat werd later door HH overgenomen en voortgezet.
Volg K&T de laatste jaren niet meer zo regelmatig. Na het vertrek van Timmermans was het blad enorm ingezakt en het heeft behoorlijk lang geduurd voordat het weer een beetje bijtrok en niveau kreeg.
Het was voor mij destijds vooral interessant vanwege de grondige en uitgebreide speakertesten. Dat werd later door HH overgenomen en voortgezet.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
ik vind persoonlijk nu juist HH wat inkakken, het komt op mij allemaal erg gemakzuchtig over, veel te weinig achtergrond over de ontwikkeling en het ontwerpproces (laatste voorbeeld die plagiaat (kwa uiterlijk) high end speaker in de jongste uitgave: we hebben die units, dit is t filter, en ohh wat klinkt t mooi). is gelukkig niet altijd zo, maar imho wel steeds vaker.
- voodooless
- Berichten: 4775
- Lid geworden op: di 02 nov 2004, 23:23
- Locatie: Arnhem
- Contacteer:
Kan ik me wel in vinden hoor. Ook worden ze me wat te "high-end". Teveel geneuzel over dure condensatoren en spoelen en hoe dat de speaker zoveel beter zou maken (waardoor je uiteindelijk aan het filter meer kwijt bent dan de units). Vaak heb je dan ook het idee dat de fabrikanten daar druk op uitoefenen... Of het echt zo is weet ik niet, het is in ieder geval wel het gevoel dat ik krijg. Het is soms alsof ik een normaal hifi tijdschrift aan het lezen benHenkjan schreef:ik vind persoonlijk nu juist HH wat inkakken, het komt op mij allemaal erg gemakzuchtig over, veel te weinig achtergrond over de ontwikkeling en het ontwerpproces (laatste voorbeeld die plagiaat (kwa uiterlijk) high end speaker in de jongste uitgave: we hebben die units, dit is t filter, en ohh wat klinkt t mooi). is gelukkig niet altijd zo, maar imho wel steeds vaker.
Het blijven echter allebei (en nu drie) leuke tijdschriften!

