De speakers van me die je hierboven laat zien zijn transmissielijntjes. Ik ben bezig met een nieuw hoorntype met een 13 cm fullrange driver. Ik kom natuurlijk wel in stijl langs met een prototype waar de losse draadjes nog aanhangen en de plamuur nog te zien is. Anders zou het flauw zijn
De hoorn die ik wil meenemen is een beetje een Viech, een beetje een waddenhoorn en een beetje een MLTL. Er zitten in het prototype nog wat problemen, die heb ik er tegen die tijd hopelijk wel uit. Ik vertel er zolang ik niet zeker weet dat ie 100% werkt nog liever niet al te veel over.
Fijn om te horen dat ik welkom ben.
Groeten Roland
